Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tidstyrt/nøkkelstyrt oppvarming, uten seteoppvarming

Startet av PaulusA, søndag 16. april 2017, klokken 14:17

« forrige - neste »

PaulusA

Heisan,
Ønsker å ikke ha setet oppvarmet når bilen oppvarmes ved nøkkel eller tidstyring. Har noen hørt om dette kan omprogrammeres?
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

RickI

 :) Jeg vil gjerne har mer info om dette - fordi for oss er ønskelig å ha passasjersete oppvarming også... :+1:

PaulusA

Hos oss er førersetet alltid oppvarmet når annen fjernstyrt oppvarming. Mener du at dette ikke er det samme hos deg? Da er det ganske sikkert mulig å endre ja...
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

RickI

 ;) Beklager, jeg mente at vi har det samme, men kona ønsker også forvarmet sete når hun reiser med... ;D

breitling

Det kan ikke velges bort/omprogrammeres. Funksjon er en del av pakka for oppvarming av bil.
Oslo
2012 Peugeot iON - solgt
2016 MB B-250e Edition - solgt
2021 VW id.3 1.st Pro Performance "Eldina3"

PaulusA

Jeg må sjekke om en del kan programmeres bort da irriterende
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

rsomby

Er ikke settingene for forvarming basert hvilken settinger du har på varmeapparatet og setevarmen i det du går ut av bilen siste gang, jeg mener det. Enkelt å teste hvertfall.

PaulusA

Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

dibun


PaulusA

Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA