Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lading i ytre Ryfylke

Startet av Krok, tirsdag 04. april 2017, klokken 20:21

« forrige - neste »

Siggen

Nå blir det gang i arbeidet med hurtiglader nede ved Rema på Jørpeland. Fortum skal visst nok være operatør.

Grønn Kontakt vet jeg har sett etter plass ved/rundt Sirkel Kå på Tau ett sted.

Olabuksen

Noen som vet noe mer om dette? Så det var nevnt Hjelmeland rundt påsketider, noen som aner om dette er aktuelt?

Kårepåsporet

Kan håpe, men det ser ikke slik ut. Men det er noe graving der laderne skal stå.
Utfordringen er ny trafo ifm hydrogenferjer, snakk om å produsere hydrogen i nærheten av der hvor ladestasjon skal stå.
Jeg får vel ikke bruk for hurtiglader når den er klar, for neste vinter kjører jeg rundt i bil med tilstrekkelig rekkevidde.....

Kårepåsporet

Vedrørende hurtiglader på Jørpeland er planen at de skal være klar til påske.

Up_&_Away

Ser at en ladestasjon er i ferd med å bli bygget ved en bensinstasjon på hjelmeland
VW e-Up! nybil fra august 2018

odahle

Sitat fra: EL_Trond på torsdag 29. mars 2018, klokken 07:42
Ser at en ladestasjon er i ferd med å bli bygget ved en bensinstasjon på hjelmeland
Elbilist siden 2013, kjører nå Tesla Model Y og Tesla Model 3.

Tidligere 2013 e-up!, 2017 BMW i3, 2016 VW e-golf, 2018 Tesla Model X75D og 2023 Opel Mokka-e.

Krok

Noen som vet hvordan det går med laderene på Hjelmeland?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA