Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Dagens gladnyhet fra Hyundai

Startet av Jakal, torsdag 05. oktober 2017, klokken 21:08

« forrige - neste »

Rolf Gjerdsjø

Sitat fra: brako79 på tirsdag 10. oktober 2017, klokken 12:14
Om man leser mailen til knut riktig, så står det jo 3.6 mill :-)
Men sikkert en skriveleif.

Hyundai skal inn i premiummarkedet åpenbart!  ;D
2020 Mercedes EQC
2021 Tesla Model 3 LR

x: 2019 Tesla Model 3 LR, 2020 Polestar 2, 2017 Tesla Model S 75D

Ramnes

Jeg testkjørte Ioniq fra lørdag til i dag søndag, og da jeg hentet den i går spurte jeg en selger om pris på KONA, og han sa at 60Kw pakken ville ligge rett under 400k mens 39Kw pakken ville ligge på rundt 350-360.000. Hva som er best å gå for tar jeg etter å ha prøvekjørt bensinbilen som visstnok kommer om noen uker. Jeg har bestilt en Ioniq, og har satt meg på liste for en KONA.
Jørn

Trond.m

#17
Sitat fra: Ramnes på søndag 15. oktober 2017, klokken 17:20
Jeg testkjørte Ioniq fra lørdag til i dag søndag, og da jeg hentet den i går spurte jeg en selger om pris på KONA, og han sa at 60Kw pakken ville ligge rett under 400k mens 39Kw pakken ville ligge på rundt 350-360.000. Hva som er best å gå for tar jeg etter å ha prøvekjørt bensinbilen som visstnok kommer om noen uker. Jeg har bestilt en Ioniq, og har satt meg på liste for en KONA.
Hva selgerne forteller angående pris er nok basert på gjetting. At bilen vil ligge tett oppunder 400.000 tviler jeg sterkt på...også basert på gjetting  ;).
Det er tross alt en Hyundai vi snakker om.

Zuexi

Høres i overkant mye ut ja. Da blir det raskt mange som dropper Kona til fordel til f.eks Leaf 40 kWh frem til 60 kWh kan leveres.

Myrvang

Fikk prisliste på 1.0 bensinutgaven i dag. Den ligger i bilen, men mener det var ca 280.000,- i basisutgave og 330.000,- fullspekket. Da utgjorde 68.000,- avgifter. Elbiler er vel dyrere å produsere, men bør ikke starte på særlig mer enn 250.000,- da tenker jeg.

Var og så på Nye Leaf i dag, og likte den godt, men Kona kommer med større batteri tidligere enn Leafen med 60 kW, om de klarer å levere kjappere enn Leaf som skal være på veien i april om du bestiller i dag. Leaf 60kW skal komme omtrent om 1 år fra nå med levering på nyåret 2019, Kona forventes på nyåret.

Blir spennende å se hva som kommer fremover.
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA