Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Hatt min Twizy i en måned nå

Startet av Rogagutt, torsdag 30. mars 2017, klokken 14:36

« forrige - neste »

Rogagutt

Jeg har nå hatt min Twizy i ca en måned og var veldig spent på om den ville være en god bil 2, jeg må si jeg er veldig positivt overrasket og elsker den :), den eneste oppgraderingen jeg har gjort til nå er å kjøpe nye vinduer som tetter siden på bilen og har gjort brukeropplevelsen mye bedre så jeg er veldig fornøyd :)

Noen som vet hvor det er best å kjøpe tilleggsutstyr som bag og trekk osv?

asgeirn

#1
Hvor kjøpte du de vinduene?
2015 Zoe R240 Supercharge
2014 Model S 85

Rogagutt


Anderskrjacobsen

Hei. Har du fortsatt originalvinduene? evt. interessert i å selge?:-)

Joachim Tjørhom

stilig bil! gikk du for leasing-tilbudet til renault eller har du kjøpt den? hvor mye måtte du gi for de vinduene?

Rogagutt

Skal ikke selge orginalvinduene er kjekke å ha :)

Rogagutt

Sitat fra: Joachim Tjørhom på mandag 28. august 2017, klokken 22:07
stilig bil! gikk du for leasing-tilbudet til renault eller har du kjøpt den? hvor mye måtte du gi for de vinduene?

Takk for det Jørgen, den er leaset i tilbudet og vinduene betalte jeg 4000 for hvis jeg husker rett :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA