Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som har fått utlevert gaver etter "Referral" programmet?

Startet av OlavX90, lørdag 18. mars 2017, klokken 10:48

« forrige - neste »

tormodl

Fekk mail med link for å velja 15.03 og valgte ladar då.
22.03 eg mail med bekreftelse på valget, og såg den under "My Awards" for eit par dagar sidan - men den kan godt ha lege der lengre.

Stod tilgjengeleg frå mai 2018 før i dag, no står det juni.
Tesla Model S P85+ | Dolphin Grey, grått skinn, carbon, grå 21" turbine, sølv 19" cyclone, panotak, alt minus barnesete
Bestilt: 27.12.12 - #P22xx | Finalize: 17.05.13 | I produksjon:  01.10.13 - VIN 195xx | Levert: 15.11.13

CaZpaH

Sitat fra: tormodl på fredag 06. april 2018, klokken 11:19
Fekk mail med link for å velja 15.03 og valgte ladar då.
22.03 eg mail med bekreftelse på valget, og såg den under "My Awards" for eit par dagar sidan - men den kan godt ha lege der lengre.

Stod tilgjengeleg frå mai 2018 før i dag, no står det juni.

Takk for info. Tar nok sikkert litt tid ja. Har skjønt at det er en del leveringstid på disse. Blir nok neppe bedre nå som folket med kreditt hamstrer TWC/Chademo-adaptere for salg på finn... Går jo inflasjon på finn med disse nå.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Veggen

Latterlig høye priser på de svarte TWC'ene.
Er  vel ingen som betaler 8000 for denne?
Regner med at prisen faller til halvparten når alle refferalgavene havner på Finn ettervert.

HelectriC

Sitat fra: Veggen på fredag 06. april 2018, klokken 17:31
Latterlig høye priser på de svarte TWC'ene.
Er  vel ingen som betaler 8000 for denne?
Regner med at prisen faller til halvparten når alle refferalgavene havner på Finn ettervert.

Det er jo bare å lakkere frontdekselet svart så har du en «limited», koster ikke 8000 det.
ioniq 5

snd

Sitat fra: HelectriC på fredag 06. april 2018, klokken 18:31
Sitat fra: Veggen på fredag 06. april 2018, klokken 17:31
Latterlig høye priser på de svarte TWC'ene.
Er  vel ingen som betaler 8000 for denne?
Regner med at prisen faller til halvparten når alle refferalgavene havner på Finn ettervert.

Det er jo bare å lakkere frontdekselet svart så har du en «limited», koster ikke 8000 det.

Enda billigere med folie   ;)
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

Veggen

Jeg gir blanke i fargen på boksen, men tenkte kanskje det var mulig å plukke opp en til en hyggelig pris.
Det var det visst ikke ennå ihvertfall.

Muffinman

Hadde tenkt å bytte den sorte i en vanlig, men siden det tilsynelatende "aldri" blir levering kan jeg ikke gjøre regning med den siden ting skal monteres ferdig om to-tre uker her. Da kommer svartboksen for sent til at jeg får nytte av den :(

Nasatech

Tror jeg har den vanlige versjonen med kort kabel, fortsatt i eske, om noen vil kjøpe eller bytte. Bare å sende PM. Blir en stund til jeg får montert så går fint å vente for min del.

Simmelim

Er det noen som kan gi meg et tidsestimat på hvor lang tid det tar etter den tredje referral'en er levert ut til felgene kommer? Har også venta tre måneder nå på mail ang veggboksen som jeg skulle få etter andre referral.

Simon

thawi

Jeg hentet mine felger 12. mars. Bilen som "utløste" felgene ble levert ut i slutten av desember. Appen er veldig treg med informasjon, ville ikke stolt på det som står der. De ringte fra Tesla når jeg kunne komme og hente felgene.

MyMuffin

Sitat fra: thawi på mandag 16. april 2018, klokken 15:08
Jeg hentet mine felger 12. mars. Bilen som "utløste" felgene ble levert ut i slutten av desember. Appen er veldig treg med informasjon, ville ikke stolt på det som står der. De ringte fra Tesla når jeg kunne komme og hente felgene.

I underkant av 3 måneder da, høres ikke så dumt ut.
Min tredje referal hentet ut bilen sin i påsken. håper jeg får dem i la tidlig sommeren. Litt vanskelig situasjon egentlig, da jeg foreløpig kun har vinterhjul. Planen var å kjøpe 21 nå på våren, men så fikk jeg uventet inn en tredje referal. Synes Arachnid felgene er tøffe og noe sjeldne, så takker naturligvis klart JA til dem.
2024 Model 3 LR Highland
2022 Model Y (familietralla)
2021 Model 3 LR - Solgt i 2023
2019 Model 3 Base Perf - solgt i 2021
2019 Model 3 LR - konebil - solgt i 2022
2017 Model S 75D - solgt i 2019
2014 Model S 60 - solgt i 2017

oleredv

Sitat fra: MyMuffin på mandag 16. april 2018, klokken 18:46
Sitat fra: thawi på mandag 16. april 2018, klokken 15:08
Jeg hentet mine felger 12. mars. Bilen som "utløste" felgene ble levert ut i slutten av desember. Appen er veldig treg med informasjon, ville ikke stolt på det som står der. De ringte fra Tesla når jeg kunne komme og hente felgene.

I underkant av 3 måneder da, høres ikke så dumt ut.
Min tredje referal hentet ut bilen sin i påsken. håper jeg får dem i la tidlig sommeren. Litt vanskelig situasjon egentlig, da jeg foreløpig kun har vinterhjul. Planen var å kjøpe 21 nå på våren, men så fikk jeg uventet inn en tredje referal. Synes Arachnid felgene er tøffe og noe sjeldne, så takker naturligvis klart JA til dem.
Gått 4 mnd her sidan referral nr tre fekk bil. I appen står det at dei er komt til bestillt service center, men har ikkje blitt oppringt derifrå vedr henting.
2020 Audi E-Tron 55 S-line
2017 Tesla Model S 75D - solgt
2015 Tesla Model S 70D - solgt

CaZpaH

Sitat fra: tormodl på fredag 06. april 2018, klokken 11:19
Fekk mail med link for å velja 15.03 og valgte ladar då.
22.03 eg mail med bekreftelse på valget, og såg den under "My Awards" for eit par dagar sidan - men den kan godt ha lege der lengre.

Stod tilgjengeleg frå mai 2018 før i dag, no står det juni.

Da dukket den opp i appen min i dag. Så tok sin tid hos meg ja. Tar det med en klype salt at den skal være tilgjengelig fra juni. Har skjønt at denne datoen blir stadig flyttet.

Du kan ikke vise dette vedlegget.
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

Muffinman

Spørs om det må tas med den berømte klypa, ja. Jeg hadde estimert levering mars 2018 i fjor. Siden da har det blitt forskjøvet flere ganger. For egen del kan jeg ikke gjøre regning med denne da det skal passe inn med renoveringsprosjekt + montering av ladeløsninger, så jeg er redd den ikke havner på veggen hos oss dessverre.

CaZpaH

Sitat fra: Muffinman på søndag 29. april 2018, klokken 14:37
Spørs om det må tas med den berømte klypa, ja. Jeg hadde estimert levering mars 2018 i fjor. Siden da har det blitt forskjøvet flere ganger. For egen del kan jeg ikke gjøre regning med denne da det skal passe inn med renoveringsprosjekt + montering av ladeløsninger, så jeg er redd den ikke havner på veggen hos oss dessverre.

Går vel an å kjøpe inn en vanilla-utgave fra Tesla og så selge signatur-utgaven når den kommer til ordinær pris. Så blir man iallefall kvitt den samt. går i 0,-.

Skal få den montert, men passer ikke budsjettet akkurat nå, men tenkte kanskje å få gjort det i løpet av sommeren. Så juni hadde passet fint for min del, men har anledning til å drøye det litt til. Men er ingen stor fan av å lade på vanlig stikkontakt (selv om jeg har gjort noen grep ved å justere ned ampere på ladingen og ordnet et oppheng slik at det ikke hviler noen vekt på selve stikkontakten).
Nåværende: 2021 Tesla Y LR AWD
Nåværende: 2021 Tesla Model 3 LR AWD
Solgt: 2014 BMW i3 - 60Ah Charged Edition
Solgt: 2017 Tesla Model X 75D
Solgt: 2017 Nissan Leaf Nordic 30kWt
Solgt: 2014 Nissan Leaf Acenta 24kWt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA