Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Video av Jaguar iPace

Startet av Sponzo, onsdag 15. mars 2017, klokken 22:42

« forrige - neste »

Stikkkontakt

Sitat fra: HelectriC på søndag 22. april 2018, klokken 20:19
Nei, det var ikke noe særlig premium :(

Dette er vel en bil med amerikansk lyskonfigurasjon?

LittleHammer

Sitat fra: Stikkkontakt på mandag 23. april 2018, klokken 08:32
Sitat fra: HelectriC på søndag 22. april 2018, klokken 20:19
Nei, det var ikke noe særlig premium :(

Dette er vel en bil med amerikansk lyskonfigurasjon?

Ser ingen umiddelbar forskjell i US konfigurator. Er det noen reguleringer på kjørelys i USA? Vet at blinklysene må være oransje.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

AJ82

- 2022 Mercedes EQE 43 AMG
- 2022 Kia EV6
- 2024 Volvo EX90 (i bestilling)
x 2023 BMW I4 M50
x 2022 Audi E-Tron GT
X 2021 Polestar 2 LR AWD
x 2020 E-Tron 50 Sportback
x 2019 E-Tron 55 SUV
x 2019 E-Golf

JaguarPace

TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

JaguarPace

Levde meg sånn inn i denne videoen, at jeg ikke enset at han bablet på et språk jeg ikke aner noe om ;) La spesielt merke til størrelsen på 22" felgene, responsen til 10" skjermen, plass i baksete og bagasjerom+++.
Dette blir kanon! :D

https://www.youtube.com/watch?v=FELfD1abUdw
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

mariowing

Sitat fra: A3etron15 på søndag 13. mai 2018, klokken 19:57
Levde meg sånn inn i denne videoen, at jeg ikke enset at han bablet på et språk jeg ikke aner noe om ;) La spesielt merke til størrelsen på 22" felgene, responsen til 10" skjermen, plass i baksete og bagasjerom+++.
Dette blir kanon! :D

Herlig video, takk for linken. Etter litt surmuling om mulig utsatt levering fikk denne videoen entusiasmen min tilbake igjen ;-)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017


Hårek

Sitat fra: A3etron15 på søndag 13. mai 2018, klokken 19:40
Det nærmer seg :+1: :)
Han sier "... has two 2 kW motors, giving 400 kW output".  :D
Ser ellers at det er ladeluke på venstre side, på en engelsk bil! Prototypen hadde luke på høyre side. Bra at det ble de med høyreratt og ikke vi som får ulempene ved at den plasseringen ble standardisert.
(Audi e-tron 55 2020)
BMW i4 M50 - 2023

Tellus

Den syntetiske motorlyden var jo faktisk litt morsom. Hadde tenkt å slå den av tvert, men nå skal jeg gi den en sjanse  8)

JorEl

Sitat fra: mariowing på søndag 13. mai 2018, klokken 20:08
Sitat fra: A3etron15 på søndag 13. mai 2018, klokken 19:57
Levde meg sånn inn i denne videoen, at jeg ikke enset at han bablet på et språk jeg ikke aner noe om ;) La spesielt merke til størrelsen på 22" felgene, responsen til 10" skjermen, plass i baksete og bagasjerom+++.
Dette blir kanon! :D

Herlig video, takk for linken. Etter litt surmuling om mulig utsatt levering fikk denne videoen entusiasmen min tilbake igjen ;-)
Likte også videoen, selv om jeg ikke har inne noen bestilling. Om jeg hadde hatt råd/tatt meg råd, så hadde luftfjæringen og HUD vært kjærkomment + design,batteri, drivverk.. :'( :'( :'(
Ellers så synes jeg at du, mariowing, syter med stil :+1:
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

Sarepta

Sitat fra: A3etron15 på søndag 13. mai 2018, klokken 19:57
Levde meg sånn inn i denne videoen, at jeg ikke enset at han bablet på et språk jeg ikke aner noe om ;) La spesielt merke til størrelsen på 22" felgene, responsen til 10" skjermen, plass i baksete og bagasjerom+++.
Dette blir kanon! :D

https://www.youtube.com/watch?v=FELfD1abUdw

Mannen i videoen er neppe mer enn 170 på strømpelesten, så ikke rart at bilen virker stor. Min erfaring er at med en mann foran og en bak på 185 blir det litt trangt i baksetet. Men der har jeg uansett ikke tenkt å sitte.

Tellus

Sitat fra: Sarepta på mandag 14. mai 2018, klokken 19:28

Mannen i videoen er neppe mer enn 170 på strømpelesten, så ikke rart at bilen virker stor. Min erfaring er at med en mann foran og en bak på 185 blir det litt trangt i baksetet. Men der har jeg uansett ikke tenkt å sitte.

Satt fint bak meg selv. Jeg er godt over 1.90.
Satt ikke godt bak meg selv i en Model S jeg testet her forleden. Satt faktisk ikke godt foran meg selv engang  :-[

LittleHammer

Gikk akkurat å sitte "bak meg selv" på førersiden. Er 195 cm og har lange bein.
Hadde ikke syntes det hadde vært spesielt stas å sitte der i timesvis.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

JaguarPace

Sitat fra: Tellus på mandag 14. mai 2018, klokken 20:48
Sitat fra: Sarepta på mandag 14. mai 2018, klokken 19:28

Mannen i videoen er neppe mer enn 170 på strømpelesten, så ikke rart at bilen virker stor. Min erfaring er at med en mann foran og en bak på 185 blir det litt trangt i baksetet. Men der har jeg uansett ikke tenkt å sitte.

Satt fint bak meg selv. Jeg er godt over 1.90.
Satt ikke godt bak meg selv i en Model S jeg testet her forleden. Satt faktisk ikke godt foran meg selv engang  :-[

Når man sitter greit bak seg selv når man er 1.90, må det være godkjent :) :+1:
Oss på 1.75 vil jo ha fantastisk med plass, foran som bak. ;)
TM3 reservasjon avbestilt 2018, og I-Pace HSE mottatt 10.05.19 :-)

begvi

Jeg er litt i overkant interessert i bakseteplass på grunn av bakoverlente barneseter. Målte med laser i min s-max 2016 og I-pace. Nå skal det sies at sittestilling er veldig forskjellig, men satt meg slik jeg vill hatt sete. Da viste I-pace 69cm til sete foran og s-max 70cm. Målt helt nede. Utformingen av baksiden av forsete er også forskjellig, så +- 2cm. I-pace føles litt trangene fordi gulvet er høyt, taket lavere og det er smalere fra dør til dør. Men jeg er overrasket over at det ikke var større forskjell. Jeg er forøvrig 185cm og satt greit bak meg selv i I-pace.

Til info. Prøvde og målte F-pace som sto ved siden av, og den målte 65cm til forsete og det er samme type sete. Så bedre plass i I-pace. Men romfølelsen var større på grunn av den mer firkantede bakre del.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA