Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Litt om i-Pace interiøret

Startet av mariowing, onsdag 22. februar 2017, klokken 16:27

« forrige - neste »

HelectriC

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Ingen taktrekk, hverken elektrisk eller manuelt!
ioniq 5

Counterpointer

Sitat fra: HelectriC på torsdag 22. februar 2018, klokken 21:56
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Ingen taktrekk, hverken elektrisk eller manuelt!
Det er i så fall veldig skuffende.
Jeg får se selv på mandag.

Tormod_Aas

Noen som opplevde å sitte høyere enn i Tesla S? Eller er det bare meg som fikk litt sedan-følelse i produksjonsbilen?

Upster!

Fikk definitivt følelsen av å sitte høgare enn Model S. Eg har bare kjørt Model S ein gang, men har sittet på fleire ganger, og eg fekk i alle fall ein følelse av å sitte betydelig høgare.
InGolf, ca 65.000 km blå e-golf.
Venter på TM3, kvit, AP med 19" :-D

Tellus

Sitat fra: knut.aulie på torsdag 22. februar 2018, klokken 23:45
Sitat fra: HelectriC på torsdag 22. februar 2018, klokken 21:56
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Ingen taktrekk, hverken elektrisk eller manuelt!
Det er i så fall veldig skuffende.
Jeg får se selv på mandag.

Har panorma og elektrisk trekk i nåværende bil. Trekket står alltid åpent. Mulig det kunne vært en issue på sydlige breddegrader hvor man kan få sola mer rett inn ovenfra, men tror egentlig ikke det. Hvis I-Pace i tillegg har 'sotet' glasset mer enn f.eks. i F-Pace så kan jeg ikke tenke meg at dette skulle skape problemer.

Counterpointer

Sitat fra: Tellus på fredag 23. februar 2018, klokken 09:21
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 22. februar 2018, klokken 23:45
Sitat fra: HelectriC på torsdag 22. februar 2018, klokken 21:56
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Ingen taktrekk, hverken elektrisk eller manuelt!
Det er i så fall veldig skuffende.
Jeg får se selv på mandag.

Har panorma og elektrisk trekk i nåværende bil. Trekket står alltid åpent. Mulig det kunne vært en issue på sydlige breddegrader hvor man kan få sola mer rett inn ovenfra, men tror egentlig ikke det. Hvis I-Pace i tillegg har 'sotet' glasset mer enn f.eks. i F-Pace så kan jeg ikke tenke meg at dette skulle skape problemer.
Jeg har også det på en av våre biler i dag. Det står generelt åpent. Men på ekstremt varme dager med kokende sol og på veldig kalde dager er det fint å kunne kjøre trekket igjen.
Det er ingen dealbreaker og kan kompenseres med både soting og uvblokkering.

HelectriC

Taket hadde ganske sterk soting ja. Til tross for sterkt lys i hallen kunde jeg ikke se så veldi mye ut gjennom det.
Glasstaket er opsjon som kun er lagt som standard på de modeller som selges nå, senere blir det tilvalg også på HSE. Også elektrisk fjæring er opsjon på HSE når de ikke lenger selges som launch edition. Da vil stålfjæring være standard.
ioniq 5

JorEl

Ebony Luxtec sportsseter. Er dette sky/vegan/falskt skinn seter? I så fall vil jeg ha det :)
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

S.S


Magnus Hansen

Ikke alle liker setene så lurt å sjekke de ut selv:

SitatI can't say the same for the F-Pace's Luxtec vinyl upholstery, which is standard in lower trims, as is the norm in this class. It's a rubbery, cheap-feeling substitute for real leather, which comes in higher trims. (Not all vinyl upholstery feels this way; it's a convincing alternative in some luxury cars.)


https://www.cars.com/articles/2017-jaguar-f-pace-review-first-drive-1420684828395/

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA