Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Litt om i-Pace interiøret

Startet av mariowing, onsdag 22. februar 2017, klokken 16:27

« forrige - neste »

turfsurf

Sitat fra: GreenBeHH på tirsdag 20. februar 2018, klokken 19:20

Fikk ikke testet dette i dag.  Var 80:20 deling på setene, armlene men ikke gjennomlasting.
80:20 ???
Model Y P 2022 | BMW CE 04 2022 | x - e-tron 55 SB 2021  x - e-tron 50 SB 2021 | x - e-tron 50 2020 | x - Model 3 LR 2021 | x - I-Pace HSE 2019 |
x - i3 120Ah 2019 | x - Model X 100D 2017 | x - i3 60Ah 2015 | x - Model S 85D 2015  | x - Model S85 2013

GreenBeHH

 :D Mulig det var 60:40  :D, føltes om 80:20
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Tellus

Du skal være bra tynn hvis du fikk plass på en 20-del  :)

Counterpointer

Sitat fra: GreenBeHH på tirsdag 20. februar 2018, klokken 19:23
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 02. november 2017, klokken 10:59
Det er egentlig litt rart at de ikke har flyttbar bakseterad. Da ville en kunne velge etter hva en trengte.
En motorisert løsning hadde passet bra i en Jaguar
Kom ikke på å se etter dette i dag, men det virket ikke som om at det var noen form for skyving av baksetene eller vinkling av ryggen.  Enig i at det er underlig, nåe i alle fall de fleste SUV,er har dette i dag.  Men, så er ikke dette en stasjonsvogn eller en SUV.
Hva var inntrykket da? Totalt sett.

GreenBeHH

Totalt sett var det en veldig god opplevelse rundt bilen. Så bra at jeg har bestilt :)
eGolf m/varmepumpe, levert 22.05.2015

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Godt inntrykk, men visningsutgaven er jo tross alt den toppspekkede modellen, bare synd NDA begrenser full infodeling fram til offisiell prod visning 6.mars.
De som får med seg visningsrunden rundt omkring i landet får prøvd og sett selv.



bmw2002

Det er jo kjent at denne skal få en interiørkvalitet langt over F-Pace, F-Pace har vel fått litt kritikk på at interiøret ikke virker eksklusivt nok.

mariowing

To ting; ble det delt informasjon (som er under NDA) utover det vi vet allerede? Eller besto det nye i "bare" å kunne se produksjonsbilen?

En annen ting; offisiell lansering er 1. Mars klokken 19 norsk tid med live streaming (slik jeg har forstått det fra fabrikken i Graz).
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Elbildilla

#23
Sitat fra annen tråd:
Sitat fra: knut.aulie på torsdag 08. februar 2018, klokken 00:37
Min selger sier det blir elektrisk lystett taktrekk, likt det som er på E-pace og F-Pace.
Glasset er sotet og HSE har privacy glass i dørene ( kan bestilles uten på dørene hvis en ønsker)
Jeg har ikke vært på visning enda og sett vidunderet, kan derfor kun videreformidle "rykter" uten NDA ;)
Selger sa i dag at han hadde hørt fra en som hadde sett bilen at det vissnok ikke var innvendig taktrekk/gardin til panoramataket på produksjonsmodellen. De hadde sannsynligvis ikke prioritert plass til det, sikkert for å holde taklinjen så lav som mulig. Han sa også at glasset derfor skulle være såpass mørkt at det ikke skulle være noe problem selv i sterk sol.

Nå hadde ikke selger sett bilen selv enda, så man må derfor ta dette med en klype salt. Kan jo hende dette kun gjelder prototypebiler.

Kan jo være greit å sjekke ut dette når man får sett på bilen. Har kanskje ikke så mye å si, men om man har lysegrått taktrekk vil jo store deler av taket være sort. Blir kanskje litt penere med sort taktrekk (koster 3000 ekstra på HSE, vet ikke om det er NCO på FE).

bmw2002

Dette har vært omtalt tidligere. Mener sort taktrekk er gratis på HSE. Jeg betalte i allefall ingenting

Counterpointer

Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

mariowing

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Hvis du har undertegnet kjøpskontrakten så har du også undertegnet på en konfidensialitetsklausul som sier at du ikke har lov til å dele informasjonen om innholdet i kontrakten. Som for eksempel hvorvidt sort taktrekk er NCO ;-)
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

Counterpointer

Sitat fra: mariowing på onsdag 21. februar 2018, klokken 23:03
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Hvis du har undertegnet kjøpskontrakten så har du også undertegnet på en konfidensialitetsklausul som sier at du ikke har lov til å dele informasjonen om innholdet i kontrakten. Som for eksempel hvorvidt sort taktrekk er NCO ;-)
Som ikke nødvendigvis sto i kontrakten men også på prislister som ligger på nett

mariowing

Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 23:13
Sitat fra: mariowing på onsdag 21. februar 2018, klokken 23:03
Sitat fra: knut.aulie på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:42
Min selger får noe å svare for om bilen ikke har elektrisk taktrekk
Sort taktrekk er NCO, det har jeg skriftlig.
Jeg signerer først NDA på mandag, så før dette har jeg vanlig frihet til å uttale meg.

Hvis du har undertegnet kjøpskontrakten så har du også undertegnet på en konfidensialitetsklausul som sier at du ikke har lov til å dele informasjonen om innholdet i kontrakten. Som for eksempel hvorvidt sort taktrekk er NCO ;-)
Som ikke nødvendigvis sto i kontrakten men også på prislister som ligger på nett

Haha - godt poeng! De er jo lekket av noen andre enn deg og meg så vi er frikjent!
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

HelectriC

Sitat fra: bmw2002 på onsdag 21. februar 2018, klokken 22:37
Dette har vært omtalt tidligere. Mener sort taktrekk er gratis på HSE. Jeg betalte i allefall ingenting

Det går fint å velge svart eller lysegrå tak til HSE, men det er stoff. Kun FE har alcantaratak.
ioniq 5

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA