Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis parkering i Tromsø

Startet av Storelva, tirsdag 05. april 2016, klokken 14:48

« forrige - neste »

Storelva

Vet ikke om det bare er meg... men jeg har levd i oppfattelsen av at det kun var med brufoten og på Polaria at vi kunne parkere gratis med elbil.

Men i dag fikk jeg bekreftet fra Tromsø Parkering at kartet på http://tromso-parkering.no/parkering/kartoversikt/ (velg offentlige p-plasser i nedtrekkslisten) viser alle offentlige p-plasser hvor det skal være blått skilt med hvit P - og hvor vi skal kunne parkere gratis.

Dog skriver vaktlederen at dette er fram til nytt regelverk trer i kraft 01.01.2017.

Han bekrefter også at elektronisk tidsur godkjennes, så lenge de stopper på ankommet tidspunkt.
Mitsubishi Outlander PHEV 2019
Bestilt Tesla Model Y Dual Motor Long Range

Simen1

#1
Har du fått noe ny info om parkeringsavgift fra 1.1.2017?

.. og som fersk elbilist i Tromsø må jeg bare stille et dumt spørsmål også: Mange steder sørpå er elbilistene velkommen i buss/taxi-feltene. Er det sånn i Tromsø også?
Tesla model S P85 2013 i Tromsø

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA