Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Diagnosekabel for Tesla OBDII til Tesla S/X

Startet av petersv, mandag 20. februar 2017, klokken 21:27

« forrige - neste »

petersv

UPPDATERING:

Har nå noen få kontakter til ny type plugg for facelift S og X.

----------------------------------------------------

Lurer du på hva den egentlige kapasiteten på ditt batteri er? Det gjorde jeg. Derfor lagde jeg noen kabler for å koble en vanlig OBDII-leser til bilen for å kunne lese av dette.

OBS: Diagnoseporten har blitt byttet til ny type fra 2016, så har du nyere bil enn desember 2015 må du sjekke om du har ny eller gammel plugg.

OBSOBS: Begrenset antall kabler. Jeg lagde noen ekstra siden flere ville ha, men kommer ikke til å lage flere etter dette siden det er endel jobb.

Selger OBDII til Tesla diagnoseport-kabler. Har også OBDII-adaptere med bluetooth som er verifisert at virker sammen med TM-Spy-appen.


  • Kabel (Gammel type for hvit kontakt): 350+porto

  • Kabel (Ny type for blå kontakt, facelift og sen 2015 og utover): 400+ porto

For mer info om hvordan denne funker, se denne tråden: http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,29183.msg496058.html#msg496058

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA