Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

NAF-treff i Oslo 16. januar kl 15:30

Startet av VigdisA, mandag 09. januar 2017, klokken 01:13

« forrige - neste »

VigdisA

Det blir treff hos NAF i Oslo 16. januar

Hovedtema for treffet er garantiutløpstest, men vi vil også få høre litt mer om EU-test for elbiler.
(Model S registrert i 2013 må inn til EU-kontroll i løpet av året)

I forkant av treffet vil 8 biler bli tatt inn på garantiutløpstest, og resultatene vil bli presentert i plenum på treffet.

For mer informasjon og påmelding, gå til http://www.tocn.no/arrangementer/4130/




Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Nuvolari

Jeg får dessverre ikke deltatt men fint om noen kan oppsummere konklusjonene her.

Nordstrand, Oslo
Tesla X
Porsche Taycan

VigdisA

Jeg regner med å kunne legge ut en oppsummering på TOCN.no i etterkant @nuvolari
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

VigdisA

Beklager jeg ikke har fått lagt ut oppsummering - elbilforum var vel nede en periode der såvidt jeg husker.  Om dere ikke har sett det allerede, så ligger oppsummering her: https://www.tocn.no/2017/01/oppsummering-treff-hos-naf
Model S P85+ (2013 Signature)
Model X Plaid (2022)
Styreleder/President i Tesla Owners Club Norway
Styremedlem i Oslo og Akershus, Elbilforeningen

Chris Neumann Ruud

Så gøy å lese! Da vet jeg hvor jeg skal gå for å sjekke bilen før jeg når de magiske 100 000 :)
Tesla S 2014 AP1 "med alt" - SOLGT
Tesla 3 2021 LR AWD MF824xxx

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA