Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Sandnes til Kopervik med Nissan Leafe (gamle versjon)

Startet av Thinh Le, fredag 06. januar 2017, klokken 13:10

« forrige - neste »

Thinh Le

Hei, skal kjøre fra Sandnes til Kopervik i morgen og lurte på om det er mulig å kjøre fra Sandnes til Oasen senter for  å hurtiglade bilen

zbk

Bare 80-85km, så det burde vel gå greit? Du kjenner selv best ditt eget forbruk. Har du veldig rekkeviddeangst kan du lade 5-10min på KIWI Mosterøy.

Bare ~8 mil rett til Kopervik, så om du kan saktelade mens du er der trenger du nok ikke turen innom Oasen storsenter i det hele tatt. Du kan alltids toppe opp litt på Mosterøy på tur hjem om du ikke rekker å fylle helt opp.
2018 Tesla Model X (blå), 2017 Opel Ampera-e (blå), 2011 Peugeot 3008 (mørk grå) - til salgs
2014  Renault Zoe Q210 - solgt

Thinh Le

takk for svaret!!! Stusset litt pga kulden. så måtte bare spørre før jeg tok turen. 

da jeg kjørte fra Sandnes til Aksdal i September så brukte jeg 77%, men da var temperaturen noe varmere.

så måtte bare spør for å vær på den sikre siden :D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA