Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Brukket bakaksel

Startet av getor, søndag 18. desember 2016, klokken 13:24

« forrige - neste »

El-boy

Bra gjort av moderator å rydde bort ett useriøst innlegg. Nå kan diskusjonen fortsette igjen "on-topic" :-)


Sent from my iPhone using Tapatalk

petersv


Muffinman


Brede


lunitiks

Facebook schmacebook. Få det ut her
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Haha. Gjør som meg, ha en facebook-konto uten personopplysninger og uten venner. Da er det egentlig ganske allright :)

Brede

Den uheldige skulle rygge bilen ut av oppkjørselen og plutselig smalt det.
Ligger bilde på FB. Samme hjul som bil tidligere i tråden, bare mer ekstrem vinkel på hjulet.

Muffinman

Ser du om den har byttet driveunit, og om hvor i landet den hører hjemme? Konspiratoriske meg tenker mekaniker under opplæring som har glemt å sette på mutter på flere biler  :D

Brede

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. desember 2016, klokken 19:37
Ser du om den har byttet driveunit, og om hvor i landet den hører hjemme? Konspiratoriske meg tenker mekaniker under opplæring som har glemt å sette på mutter på flere biler  :D

Jeg skal høre.
Ser at han poster fra Tønsberg.

El-boy

Finner ikke saken i Facebook på Tesla Owners Club siden.
Er innlegget slettet?

Muffinman

Ligger på gruppen "Tesla Motors".

Brede

Nå kom det frem en lignende hendelse fra Norge tidligere i år også (med bilde), venstre side denne gang..  :o

Brede

Sitat fra: Muffinman på mandag 19. desember 2016, klokken 19:37
Ser du om den har byttet driveunit, og om hvor i landet den hører hjemme? Konspiratoriske meg tenker mekaniker under opplæring som har glemt å sette på mutter på flere biler  :D

DU-bytte i august i Drammen.  :o

El-boy

#28
 :o hmm, er det disse Non-Disclosure Agreement'ene som gjør at disse sakene ikke er mer kjent ?

Når det er sagt er det sannsynligvis flere som har punktert (av naturlige årsaker) enn hjuloppheng som faller i biter på bilene... Det kan jo naturlig nok gjøre bilen like uregjerlig  :P

Øyvind.h

Tre stk 2013-modeller. Tipper pcb spretter sjampisen og putter popcorn i microen nå  ;D
Ang NDA - eierne legger jo ut bilder....
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA