Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bagasjeromsmatte

Startet av moby666, mandag 21. november 2016, klokken 07:55

« forrige - neste »

moby666

Noen som har fått tak i en matte til bagasjerommet? Eller må jeg kjøpe en fra biltema og tilpasse selv? Vil tro det er lett å tilpasse en matte selv, da rommet er helt kvadratisk

tuono

Sitat fra: Ronald Dunk på fredag 23. september 2016, klokken 17:10
Sitat fra: HPSE på fredag 23. september 2016, klokken 16:28
Sitat fra: Ronald Dunk på fredag 23. september 2016, klokken 11:22
Har hatt en eldgammel bensinbil i 3 år, så nå har familien bestemt seg for å kompensere litt for miljøsyndene. Her er pristilbudet vi fikk på vår Ioniq BEV:

- Bilpris med teknikkpakke inkludert mva./omregistreringsavgift: 252 187,-
- Engangsavgift og vrakpant: 2 400,-

Tilleggsutstyr
- Metallic lakk: 6 000,-
- Vinterhjul: 16 900,-
- Ladestasjon: 11 850,-
- Bagasjeromsmatte: 663,-

Totalpris: 290 000,-

Vanskelig å si om det er et godt tilbud eller ikke. Blir gøy med elbil uansett.

Høres ut som et greit tilbud det :-) Eg betaler 285´ for bil med teknikkpakke, Skinn og Vinterhjul på Alu.
Btw.. Bagasjeromsmatte?? :-) Fikk ikke eg tilbud om hehe. Er det noe man må/bør ha?

Takk takk. Det var betryggende. Bagasjeromsmatte ;D, mest med tanke på unger og alt av gjørme som følger med barnevogn mm. I så måte burde jeg sikkert legge beskyttelsesfilm i hele bilen. Digg at du fikk med skinn til den prisen. Med ladestasjon óg?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA