Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Batterier til Think City Classic 2001-modell ønskes kjøpt

Startet av henivers, søndag 20. november 2016, klokken 13:20

« forrige - neste »

henivers

Er på jakt etter noen batterier som funker, evt hel batterikasse med batterier eller donorbil

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

nimbus

Nå står det to i hagen...

Olakj

Jeg har en 2001 modell som har gått fint til nå, men noen celler er åpenbart gått. bilen starter og går, men ikke spesielt langt. Så det finnes levende celler. Bilen står i Tønsberg, og kan overtas mot vrakpant.

jordheimola@gmail.com

Mvh Ola K. Jordheim

OneMore

#4
Eller Zebra batteri :-) Det har jeg utenom det vanlige utvalget!

Mvh
OneMore
Har blitt noen THINK ja, vil gjerne bytte til meg 5 dørs SAXO. Utfører batteritesting!
Skrur også på 2 stk Cruzin Coolers!

Caspar

Sitat fra: Olakj på onsdag 01. februar 2017, klokken 11:16
Jeg har en 2001 modell som har gått fint til nå, men noen celler er åpenbart gått. bilen starter og går, men ikke spesielt langt. Så det finnes levende celler. Bilen står i Tønsberg, og kan overtas mot vrakpant.

jordheimola@gmail.com

Mvh Ola K. Jordheim
Det høres ut som noe for meg, sender deg en PM
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Mateusz

Har du solgt bilen Olakj?
Eg er på jakt etter billige batterier fra delebil for å holde i liv min think og saxo i noen år til.
Eller er det noen som vil selge meg 2-4 batterier til en rimelig pris?
Eg bor på Sunmøre men skal til Oslo rundt Påske.
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Elmo

Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

Mateusz

:-) Hvor rimelig kan jak kjøpe 2-4 stykk?
Kan dokke sende pris på priv? Eller bare komenter her.
Leaf 30 og Evalia 24, Ryobi batterigressklipper :)
Før:Partner Teppe El, I-miev, Kona ev, Leaf 24, Think, Saxo ev, Peugeot 407sw, Punto, Mazda 323f, 626sw, 6 sw, Sirion 4wd, Honda H-rv

runlud@gmail.com


elektrolux

Har hundrevis i Stavanger, og sender med Nimber. Kjører til Oslo i dag og kan ta med.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA