Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2018 Honda CR-V plug in hybrid.......

Startet av elbikefun, søndag 20. november 2016, klokken 01:23

« forrige - neste »

elbikefun

Var på "Ny-bil"-jakt for et knapt år siden. Ville ha en plug-in hybrid. Ville ha en slik, fordi jeg kun kan ha en bil, og hadde ikke klart meg med elbil til mine behov.
Prøvde Outlander Phev flere ganger; og ville veldig gjerne ha valgt den. MEN med tre barn i baksetet; ble sittekomforten dårlig for det eldste barnet mitt, som måtte sitte i midten. For trangt i bredden rett og slett.

Måtte derfor ser bort fra Phev`en. Det endte opp med splitter ny Honda CR-V med diesel-motor. En veldig god bil; men som kjent ingen el-drift der i gården. MEN baksetet var merkbart bredre i denne; slik at den egnet seg langt bedre som familiebil for to voksne og tre barn.

For noen uker siden, så jeg flere oppslag om ny CR-V -modell i emning.
Det jeg leste, var at det sannsynligvis ville bli en 2018-modell som lanseres siste del av 2017. "Godbiten" ift. dette; er at det sannsynligvis vil komme en plug-in hybrid-utgave :-)

Da har man plutslig to modeller å velge imellom i dette SUV-segmentet.

:-)
-Elsykkel
-Sykkel-varehenger med motor og batteripakke

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA