Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ionic.... ser ut til å være en bra bil...

Startet av nien, torsdag 17. november 2016, klokken 10:58

« forrige - neste »

nien

-Må bare melde at Ionic ser ut til å være en bra bil... lavt forbruk og bra teknikk... er det mulig at Hyundai har skjønt noe de andre fabrikantene ikke har skjønt om virkningsgrad og luftmotstand ..???
Bare lurer... er litt imponert.. har e-golf selv...

Jorgen86

bare sånn liten pekepinn, jeg pendler 7 mil hver vei til og fra jobben, når jeg parkerer og plugger I på job så har jeg over 70 % igjen, da lader den I 4t på 12a og har da 100% igjen, genial pendlerbil som faktisk går begge veier, har igjen ca 150 km på gom når jeg parkerer, 23 grader I kupe og stortsett 90 kmt heleveien.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA