Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Bestilling og levering

Startet av versus13, søndag 13. november 2016, klokken 14:57

« forrige - neste »

versus13

Hei.
Ser det er noen som har fått biler og mange som ikke har fått enda. Når ble de bilene bestilt som folk har fått? Bestilte min i juni, med levering i september senest står det i kontrakten, men ikke hørt noe enda.
Så derfor lurer jeg på: når bestilte dere biler og når fikk dere dem eller har dere fått en konkret dato?

Har selv bestilt hvit med teknikk, skinn og soltak

Jorgen86

Farge og utstyr er vesentlig for og få svar på dette spørsmålet.
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

Ronald Dunk

Bestilte midt i september, og får vel innen utgangen av november. Sort, uten skinn og soltak, men med teknikk.

HPSE

bestilte i midten av september. Blå med teknikk og skinn. Leveres i slutten av Desember er siste beskjed. Ingen som har fått bil før slutten av Oktober.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Askøymann

Bestilte 16 juni. Svart/svart, skinn, teknikk, takluke og vinterdekk. Mobile bergen. 295.900. Tror den er i drammen og blir behandlet nå :)
Hyundai Ioniq -Bestilt Juni 2016.
Svart/Teknikk/Skinnseter/Vinterdekk/Soltak: 295.000kr

tuono

Bestilte sort med skinn og teknikk I midten av September. Leveringsdato oppgitt ved bestilling: Første til andre uken I November. Hentet bilen sist torsdag. Tromsø.

Andyace

Bestilte hvit med skinn i midten av juli, er også i drammen nå og blir sendt videre omgående ble det sagt.

W.A.

Heldig du er Tuono!

Jeg bestilte helt lik bil som deg i slutten av august og den er fortsatt i båten.
Går ikke leveringer etter når man har bestilt? Ser ut som noen forhandler blir prioritert enn andre.

Jeg bestilte bilen hos Mobile Kjeller.
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

Inop

Hvit med skinn som er i Drammen. Bestilt i midten av august.

Er ikke sammenfallende når man bestiller bil og når man mottar fordi:
- farge og utstyr har mye å si
- tydeligvis variasjon når den enkelte forhandleren bestilte sine biler og hvor mange
- hvis noen avbestiller sin bil kan nye kunder plukke den opp og få levert raskt

Man skulle tro at når noen avbestiller så kommer de som allerede venter på tilsvarende bil først i køen men sånn fungerer det ikke.
Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

sotgutt

bestilt 5 september
svart, teknikk, skinn, takluke, vinterdekk.
Trondheim
står på kontrakt levering: oktober / november
fikk beskjed at den kommer 9 desember

versus13

Da fikk jeg ringt til forhandleren min og han bekreftet at bilen min er i Norge og mulig levering til neste uke hvis de klarer og få klargjort bilen da. Hvordan han fikk sjekket ut dette vet jeg ikke, men det er lov og håpe at det er sant:)  Da er det bare og glede seg. Hvit med alt utstyr

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA