Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Messen i Paris?

Startet av Måkemannen, tirsdag 18. oktober 2016, klokken 20:44

« forrige - neste »

Måkemannen

Hva skjedde egentlig? Kom det frem nyheter om lengre rekkevidde på Kangooen?

kaiat

Jeg har ikke sett noe om oppgradert Kangoo i alle fall, selv det gikk rykter i forkant. Men jeg har tenkt litt - dagens Kangoo begynner å dra litt på årene (fossilversjonen kom i 2008 om jeg ikke husker feil) og neste generasjon skal ikke være så langt unna. Det er mulig at Renault vurderer det dithen at det ikke er verdt å koste på å videreutvikle den nåværende Kangoo'en med større batteri og raskere lading med en helt ny modell "rett rundt hjørnet".

Måkemannen

Sitat fra: kaiat på onsdag 19. oktober 2016, klokken 11:40
Jeg har ikke sett noe om oppgradert Kangoo i alle fall, selv det gikk rykter i forkant. Men jeg har tenkt litt - dagens Kangoo begynner å dra litt på årene (fossilversjonen kom i 2008 om jeg ikke husker feil) og neste generasjon skal ikke være så langt unna. Det er mulig at Renault vurderer det dithen at det ikke er verdt å koste på å videreutvikle den nåværende Kangoo'en med større batteri og raskere lading med en helt ny modell "rett rundt hjørnet".
Ok. Takk for innspill.

Sent fra min Moto G (4) via Tapatalk


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA