Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Gratis første års medlemsskap i Elbilforeningen ??

Startet av Elmo, fredag 07. oktober 2016, klokken 20:18

« forrige - neste »

Elmo

Alle etablerte elbil-forhandlere gir gratis ett års medlemsskap i Elbilforeningen. Men fortiden har vist at det har tatt litt tid før etablerte bilforhandlere som får sin første elbil-modell oppfatter det det er blitt en standard. Det har skjedd gang etter gang.
Så nå er spørsmålet om Hyundai forhandlerene har fått med seg dette, eller om de (også) må ha hjelp til å innføre dette.

Har noen spurt sin selger om (de har oppfattet) dette ??
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

autopass

Sitat fra: Elmo på fredag 07. oktober 2016, klokken 20:18
Alle etablerte elbil-forhandlere gir gratis ett års medlemsskap i Elbilforeningen. Men fortiden har vist at det har tatt litt tid før etablerte bilforhandlere som får sin første elbil-modell oppfatter det det er blitt en standard. Det har skjedd gang etter gang.
Så nå er spørsmålet om Hyundai forhandlerene har fått med seg dette, eller om de (også) må ha hjelp til å innføre dette.

Har noen spurt sin selger om (de har oppfattet) dette ??

Spurte min, fikk som svar at de skulle få noen startpakker og at det skulle være på plass før de fikk de første bilene. Om det koster noe og om alle får det vet jeg ikke....
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Jorgen86

Jeg fikk bekreftet av AutoElite I oslo at de som har kjøpt der blir meldt inn I elbilforeningen og får startpakke :)
Første Elbil bestillt 26.09.16 Hyundai Ioniq polar white med teknikk og skinn, levert 15.11.16
Bosted Jevnaker, Pendler til Oslo.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA