Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Større gummimatter, bagasjeromsmatte

Startet av Hansi, lørdag 17. juni 2017, klokken 14:53

« forrige - neste »

Hansi

Hei

Er det noen som vet om det er mulig å få kjøpt større gummimatter noe sted? Skulle gjerne hatt matter som dekker mer spesielt førerplassen med fothviler, gjerne også litt "høyere" på passasjersiden og gjerne også bagasjeromsmatte
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

bno



S4e

Tesla Model 3 LR AWD FSD Hengerfeste
Ecolite ladestasjon


bno

#5
For de som bor slik til hadde jeg sjekket opp her mht. stoffmattet. Original er ettrr min vurdering lite hensiktsmessig e.
https://www.teppeabo.no/kontakt-oss_182.html
https://www.teppeabo.no/carfleece-blå_2705p.html

Mht. all weather mats så får jeg Goggle videre.

Radar70

Kjøpte 2 enkle matter på Bilextra til kr 79 pr stk. Klipte til og vips ble det bedre beskyttelse for regn og møkk!
Så får jeg se når det kommer andre alternativer. Det er greit nok! Man sitter ikke og ser så mye på skoene når man kjører ::)
Opel Ampera-e Quantum Grey med alt utstyr - Bestilt 28/9-16 - Levert 16/6-17

Radar70

Opel Ampera-e Quantum Grey med alt utstyr - Bestilt 28/9-16 - Levert 16/6-17

pilt

Sitat fra: Radar70 på mandag 19. juni 2017, klokken 21:48
Kjøpte 2 enkle matter på Bilextra til kr 79 pr stk. Klipte til og vips ble det bedre beskyttelse for regn og møkk!
Så får jeg se når det kommer andre alternativer. Det er greit nok! Man sitter ikke og ser så mye på skoene når man kjører ::)
Ligger den til venstrefoten bare løst eller festet du med dobbeltsidig teip som andre har nevnt? Den under pedalene ser jeg ikke helt nytten med for min del, for jeg hviler aldri et bein der og møkja/vannet renner vel ned mot hælen.
Oslo
🤍 P106 - mai 2005 til mai 2017
Nissan Leaf Tekna - juli 2014 til feb 2019
❤ Opel Ampera-E - mai 2017
Hyundai Kona - feb 2019 til 2022
💙 Tesla model Y - juni 2023

Radar70

#pilt Ligger den til venstrefoten bare løst eller festet du med dobbeltsidig teip som andre har nevnt?

Jeg har festet matten på fothviler med borrelås teip. De 2 andre mattene ligger løst, sitter "fast" under original mattene.
Opel Ampera-e Quantum Grey med alt utstyr - Bestilt 28/9-16 - Levert 16/6-17

Hansi

Bump.. Noen ferdige mattesett som passer 100% å få kjøpt noe sted?
Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

Hansi

Buskerud


Opel Ampera-e bestilt 16.09.16, levert 08.06.17    Tesla Model 3 reservert 01.04.16
2011 Mitsubishi i-MiEV    2013 Nissan Leaf AZE0 Acenta (Norsk)

timingbeltkiller

Både Biltema og konkurrentene har til en billig penge gummimatter i nær sagt alle størrelser.
Har selv kjøpt en matte som dekker hele bredden inklusive fothvileren helt til venstre.
Ligger oppå den originale gummimatta.
Bruker en litt annen tilleggsmatte i passasjergulvet.

Har med andre ord null udekket  smuss samlende filt i fører- og passasjergulvet.

I bagasjerommet bak bruker jeg en plate jeg har skåret til fra en gulvbelegg rest.
Værvarsel for de neste 100 år:
Fare for kortvarige perioder med oppholdsvær.


Markus Jäntti

Sitat fra: vitioq på fredag 28. juni 2019, klokken 06:56
https://www.gytisautek.no/opel/ampera-e

Jeg har disse. Passer fint. De STINKER dog når de kommer ut av pakken- jeg måtte legge dem til lufting et par uker...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA