Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Flere biler i Nissan Connect EV/Carwings?

Startet av 2mash, tirsdag 20. september 2016, klokken 12:51

« forrige - neste »

2mash

Hei,
jeg har nå både Leaf og e-NV200, og ønsker å ha begge i Nissan Connect EV. Er dette mulig? Er iallefall ikke lett å legge til på You+Nissan.
Har Nissan så liten tro på egne elbiler at de ikke ser for seg at man vil ha flere samtidig? ;-)
Leaf Tekna 2014-02 6,6kW
e-NV200 7-seter 2016-08 6,6kW

Yeyeye

Hehe, jeg har ikke fått til min ene en gang☺️, dvs det er en feil som gjør at vår Leaf ikke kan registreres. Men det ser da ut til at det enkelt skal kunne legges til flere biler?
Trondheim
Think classic 2002,Think classic 2001(tidligere Gråtass)
Nissan Leaf 2016 30kWh

sylwester

For deg som ikke har fått til noe burde du ringe Nissan for å få det fikset.

Tviler på at to biler vil virke,  men det finnes jo flere enn en appene så det går an å registrere den offisielle på en  og leaf manager på den andre?
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

sylwester

Fikk du appen til å virke med 2 biler? Hvordan var byttingen mellom biler i såfall?
Oslo
Malefika, Nissan Leaf 2018LE hentet April 2018
Elvira, Norsk Nissan Leaf 2012, kjøpt 12.04.2016
Tesla M3 Reservert 01.04.2016

nr1rayner

De har sikkert ikke tenkt tanken...

Synes å huske at jeg måtte ha 2 mailadresser for å få til Carwings i sin tid, så man må vel ha 4 mailadresser for å få til 2 biler da.
Når det omsider er ordnet fikser man da styring med APP ganske greit, Leaf Manager på hovedbilen, Nissan EV på den andre  ;)
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

gyathaar

Tenkte jeg skulle svare på denne...

Det er støtte i systemene til nissan for mer enn en bil på samme konto...
Det er også støtte for det i leaf manager.. var en person i USA som hadde dette og jeg la til støtte for at han skulle kunne bytte mellom bilene for ca 3 år siden...

Hvordan han fikk lagt begge inn på kontoen vet jeg ikke :p

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA