Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Pris Ioniq? og utstyr?

Startet av HPSE, torsdag 08. september 2016, klokken 22:23

« forrige - neste »

HPSE


For deg som har bestilt og vil oppgi dette...

Prøvde en focus i dag, men rekkevidden blir for liten og ingen mulighet for hurtiglading... i tillegg fikk eg problem under prøvetur med servo/styring... Så denne blir ikke aktuell.

Har lest en del om Ioniq i dag og denne frister.

Har "bygd" denne:

https://www.hyundai.no/konfigurer/Summary/?ColorId=15447&SelectedCarModel=15069&SelectedSpecification=15121&SelectedEquipmentPackage=15151

er jo veldig mye standard på denne. I tillegg valgte eg pakken til 20000. Føler den er "kjekke å ha"... Spørsmålet er hva denne komme på med levering til vestlandet? blir vel for 280? + vinterhjul og da er vi på 290 ++?



Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

dolsen

Jeg har ikke bestilt enda. Tenkte jeg skulle prøvekjøre hybrid-versjonen, da forhandleren i mitt området ikke har hatt el-versjonen inne. Men jeg har etterspurt og fått tilbud på fullt utstyrt bil med piggfrie vinterdekk for 290 000,-. For ordens skyld så er det ikke snakk om å kjøpe hybrid-versjonen, og tilbudet gjelder el-versjonen.

autopass

#2
Fikk pris på 270 - ferdig levert med vinterdekk.

Dette er hvit uten skinn og luke men med teknikkpakke
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

murdoc

Hei, jeg har bestilt:

Ioniq EV 239500,-
Levering Bergen ca 10000,-
Teknikkpakke 20000,-
Vinterdekk 10000,-

altså omtrent 279 500,-. I tillegg får jeg ca 9000kr agrol-rabatt.

Dette hos Mobile Nyborg i Åsane/Bergen

DagfinnN

TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

murdoc

Sitat fra: DagfinnN på fredag 09. september 2016, klokken 12:28
Og antatt levering?

Selger kom ikke med noen falske lovnader for meg, men sa tidligst november, men etter all sannsynlighet uansett før nyttår.

HPSE

Har fått tilbud på 277K for bilen med metallic lakk (Marina Blue) og vinterhjul 16" på alufelg m/tmps (aner ikke hva det er :P). Dette er også inkl teknikkpakke. Levert Bergen. Scanauto AS (Kokstad)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

ProsjektX

Sitat fra: HPSE på fredag 09. september 2016, klokken 17:29
Har fått tilbud på 277K for bilen med metallic lakk (Marina Blue) og vinterhjul 16" på alufelg m/tmps (aner ikke hva det er :P).
TPMS = dekktrykk sensorer. Koster vel fra en 1000-lapp ekstra for et hjulsett med det.
2023 Tesla Model Y, 2021 Ioniq 5 P45, 2019 Kia eNiro, 2019 Hyundai Kona, 2017 Hyundai Ioniq

HPSE

ok. Mener du/dere at teknikkpakken til 20000 er verdt å ha? Nå er ikke 20000 så mye men...
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

murdoc

Sitat fra: HPSE på fredag 09. september 2016, klokken 18:15
ok. Mener du/dere at teknikkpakken til 20000 er verdt å ha? Nå er ikke 20000 så mye men...

Veit ikkje om eg forstod selger riktig (mest sannsynlig forstod eg feil), men tolka det som at alle dei første bilane som kommer til landet kommer med teknikkpakken. At det i praksis er den som tilbys i den første leveransen på totalt 1000 biler

bno

Sitat fra: HPSE på fredag 09. september 2016, klokken 18:15
ok. Mener du/dere at teknikkpakken til 20000 er verdt å ha? Nå er ikke 20000 så mye men...

Du bør sterkt vurdere teknikkpakken. Stor fordel med VP men det sagt du stiller bakerst i salgskøen uten når den tid eventuelt kommer.

Hilsen gammel Tysklands importør

HPSE

Ja da kjører eg på det tilbudet eg har fått om eg fremdeles liker bilen etter prøvekjøring. Gleder meg VELDIG til Onsdag :-)

Noen som vet Serviceintervall og ca pris for servic(er) ?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

EspenM3

Sitat fra: HPSE på fredag 09. september 2016, klokken 19:52
Ja da kjører eg på det tilbudet eg har fått om eg fremdeles liker bilen etter prøvekjøring. Gleder meg VELDIG til Onsdag :-)

Noen som vet Serviceintervall og ca pris for servic(er) ?

Serviceintervall blir 12Mnd/15.000Km. Priser blir vel ala Kia Soul..

Ioniq uten teknikkpakke må helt sikkert fabrikkbestilles, og da vil det ta tid, så ikke vurder det en gang  :)

moby666

cartopia.no så er det veldig lang leveringstid på feks hvit. Kan se ut som den hvite er "Utsolgt ". Ventetid på den er 6 mnd , mens på grå er det 45 dager

moby666

Noen som vet hvilke vinterfelger som blir levert?

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA