Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ioniq EV - Bilder og film - Eksteriør

Startet av Nik, torsdag 01. september 2016, klokken 12:16

« forrige - neste »

Elmo

Sitat fra: HPSE på fredag 23. september 2016, klokken 23:35
Blå som eg har bestilt er NICE! :D
Demo hybriden til Elite Auto på Ensjø har den blåfargen (hvis du er i nærheten og vil se in real life) ;)
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

HPSE

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Elmo

Sitat fra: HPSE på søndag 25. september 2016, klokken 14:42
Blir litt langt unna :) Ca 50 mil hehe
Ikke godt å vite det, når man ikke oppgir bosted i Signaturen på Profilen (slik det generelt oppfordres til !).
Dvs. Linjen(e) som ligger nederst på bla mine innlegg.
Tesla Model 3 AWD/FSD 03/2019 med sw: 2023.44.30.9  og en Seat Mii 2020.
Bor i Asker. Elbilist siden 2005.
Har hatt div. Saxo/P106 som vi har kjørt tilsammen 170.000 km. Kun en P106 igjen nå.
eUp 2015 - solgt.

HPSE

Sitat fra: Elmo på søndag 25. september 2016, klokken 17:59
Sitat fra: HPSE på søndag 25. september 2016, klokken 14:42
Blir litt langt unna :) Ca 50 mil hehe
Ikke godt å vite det, når man ikke oppgir bosted i Signaturen på Profilen (slik det generelt oppfordres til !).
Dvs. Linjen(e) som ligger nederst på bla mine innlegg.

Bedre no? :D
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

bno

Var ute å prøvde hybrid forleden. Den var blå. Den blåfargen var lekker du. Meget lekker faktisk!

HPSE

Høres bra ut :D Vanskelig å vente på bilen. Håper den snart er på båt :)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Nibenay

HPSE - Den blå hybriden har stått på scanauto hele forrige veke. Den ser (som nevnt over) rimelig flott ut. Bare synd den andre halvdelen har lagt ned veto mot blå...

Angående videon over med fargene, er det bilen ved 3:24 (reg nr 63 0516) som er aurora silver? De to bilene før ser ut til å være lys sølv og svart for mitt utrente øye.

tuono

Det kan se sånn ut, men videoen yter ikke fargen rettferdighet  :)

Nibenay

Syns den så bra ut tilogmed der, men ja er jo vanskelig å få fram korrekte farger uansett på nett. Den gule så noe skitten ut for meg.

LexLektor

Har dere sett Aurora Silver i virkeligheten? I følge selger skal den ha et lilla skjær, og det er no-go for meg og fruen om vi nå ender opp med denne bilen...
V≡NT≡R

Crown

Sitat fra: LexLektor på mandag 26. september 2016, klokken 11:48
Har dere sett Aurora Silver i virkeligheten? I følge selger skal den ha et lilla skjær, og det er no-go for meg og fruen om vi nå ender opp med denne bilen...

Du ser den så vidt her
http://elbilforum.no/forum/index.php/topic,29723.msg510490.html#msg510490
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

tuono

Bilen og fargen må sees I virkeligheten. Man kan ikke beskrive en fargenyanse. Personlig er jeg veldig konservativ med slikt, og jeg synes Silver Aurora er en flott farge. Den har ikke noe lillaskjær.


Inop

Tesla Model 3, tidligere Ioniq, eUp og Leaf eier. Base i Bærum, Akershus.

W.A.

Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA