Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke forhandlere har demobilene inne for prøvekjøring?

Startet av moby666, tirsdag 30. august 2016, klokken 10:13

« forrige - neste »

autopass

Sporty bil i Skien har Ioniq elektrisk inne som demobil til mandag.
2017 Hyundai Ioniq Hvit 3/11-2017

Førstereis som elbileier!

Gizmo

Fikk svar tidligere av Hyundai Norge at ingen av bilene (i alle fall ikke BEV) kommer med mørke ruter. Det kan selvsagt forandre seg. Og det er tilfelle at man får det i andre markeder. Men her ble det anbefalt å ordne film gjennom forhandler. Litt synd.
2016-11-04 Hyundai Ioniq
2011-11-18 Nissan Leaf

moby666

Litt rart at det ikke er mørke ruter bak, Tesla mangler også dette.

W.A.

kanskje litt sent ...men Mobile-Kjeller på Kjeller har demobil(hybrid uten soltak med 17 tommer hjul) tom idag.
Første elbil. Signerte kontrakten 29.aug.2016:
Hyundai IONIQ EV med teknikk og skinn, Phantom black, utlevert den 13.des. 2016

Skedsmokorset

nr1rayner

#19
En kompis hadde funnet ut at Okkenhaug i Trondheim har demobil inne i helga.

EK 13132 skal være i Trondheim nå  :D
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

HPSE

Noen som vet om forhandler i Bergen/Åsane som har denne inne førstkommende Lørdag? :-)
Var og prøvekjørte El-Focus i dag, men den "havarerte" etter 45 min, så blir nok ikke kjøp av den :-)

Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

murdoc

Sitat fra: HPSE på torsdag 08. september 2016, klokken 20:07
Noen som vet om forhandler i Bergen/Åsane som har denne inne førstkommende Lørdag? :-)
Var og prøvekjørte El-Focus i dag, men den "havarerte" etter 45 min, så blir nok ikke kjøp av den :-)

Mobile på Nyborg i Åsane skal ha den inne fra 16-20.september. Ring og bestill tid på forhånd tror jeg er lurt. Altså ikke førstkommende lørdag, men neste lørdag blant annet

HPSE

ok, men bor 18 mil ca unna Bergen hehe... Så det blir litt vanskelig. Men skal høre med en lokal forhandler i morgen om de har eller når de evt får.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

HPSE

Scanauto AS på Kokstad skal ha den inne neste uke. Har booket time for prøvekjøring på Onsdag :-)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

DagfinnN

TM3 LR 2021 kjøpt brukt 17.03.2022
TMY bestilt 25.01.2022 - levert 29.03.2022

Ipadjove

Prøvekjøring av hybriden i Ålesund nå i helgen, bil- og motormesse. :)
Og utstillig av elbilen.

ozelot

De har en blå ionic hybrid til testkjøring på Nils sørhaug i haugesund. Jeg og damå testet den, og jeg likte den svært godt. Virket til å være milevis foran min 2006 modell varebil, og hadde det ikke vært for at den har litt lite bagasjerom ( til barnevogn) så hadde dette vært en veldig aktuell bil. Har kjørt en del prius, men likte girkassen og responsen på Hyundaien mye bedre :)

I morgen er det opp å teste Kia Niro , som har samme motor\girkasse som ionic, men også hengerfeste og større(?) bagasjerom :)

SWoxholt

Lieco Auto på Sotra har elbilen inne for test frem til 24. sept. Var inne der idag og så ( og kjørte )  bilen idag, selv om den allerede ble bestilt for en mnd siden . Super bil, gleder meg til levering  :)

larsk

2015 Mitsubishi i-Miev (solgt via Nettbil)
2017 BMW i3
2023 Polestar 2
Elektrisk motorsag
Elektrisk gressklipper
Elektrisk tannbørste

Gibblay

En av bilene skal nå være på Steinkjer. Den har nettopp vært på Verdal, hvor vi( kona også) prøvekjørte den. Den svarte absolutt til forventningene, og det blir en knall nr2 bil for oss. Jeg regner faktisk med at det blir denne som blir primærbil fremover, så det kan bli rolige dager for den andre bilen vår.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA