Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilke forhandlere har demobilene inne for prøvekjøring?

Startet av moby666, tirsdag 30. august 2016, klokken 10:13

« forrige - neste »

moby666

Hvis noen vet hvilke forhandler som har demobil i en periode, så post dette her:

Feks.

Aaby Auto - Akershus : 1.9.2016 - 7.9.2016 (Aner ikke om dette stemmer)

EspenM3


eibet

Sven Kvia Stavanger har inne demobil hvert fall hele denne uken. Prøvde den forøvrig i går. Syntes den var meget bra. Nå kjøpte jeg usett allerede i juni så gjorde ingen forskjell for meg.

johnsalf

Sitat fra: eibet på tirsdag 30. august 2016, klokken 12:14
Sven Kvia Stavanger har inne demobil hvert fall hele denne uken. Prøvde den forøvrig i går. Syntes den var meget bra. Nå kjøpte jeg usett allerede i juni så gjorde ingen forskjell for meg.
Kvis Stavanger denne uken, Sandnes 1-10 sept.

PaulusA

Vet noen når den kommer til Vestfold. Noen venner har lyst til å prøve den :-)
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

murdoc

Mobile Bergen på Nyborg i Åsane har bilen (electric) inne for visning i dag. Tror de holder åpent til 20 (sjekk facebooksiden deres). Fikk også høre at de skal ha demobil inne for prøvekjøring 16 - 20.september.

Og vi har slått til og bestilt etter kikken i dag :)

PaulusA

Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

murdoc

Hehe, klar over det, var ment som et generelt tilskudd i tråden, som gjelder forhandlere i hele landet.

PaulusA

Takker og bukker :-)
Ioniq har enda ikke klart å skape en Tesla hype så "folk" vil nok ikke dra land og strand rundt :-)
Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

Crown

Sitat fra: eibet på tirsdag 30. august 2016, klokken 12:14
Sven Kvia Stavanger har inne demobil hvert fall hele denne uken. Prøvde den forøvrig i går. Syntes den var meget bra. Nå kjøpte jeg usett allerede i juni så gjorde ingen forskjell for meg.

Hørte fra selger at noen hadde sagt at de angret på at de prøvde den, for nå kom ventetiden til å føles dobbelt så lang. ;-)
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

Trikkern

Tønsberg skulle få hybriden som demobil i løpet av september. Fikk ikke El utgaven før i oktober.
2017 Model X75D.
2014 Nissan e-NV200 Varebil. 
2015 Mercedes B Electric Drive. Solgt
2013 Toyota Rav4 EV. Solgt
3,9kw solceller på taket.

PaulusA

Mercedes B Electric Art 2016
Bor i Holmestrand, Vestfold

bno


moby666


bno

Beklager noe sent frempå her....
Da har jeg kjørt Ioniq el. var veldig bra bil. Fikk en halvtime fra kl. 15:00 , men pga rushtid i Stavanger så ble det en noe amputert sak. Skulle gjerne ha prøvd den på Motorveien, men pytt. Kjempebegeistret var vi både kona og jeg. Dette var hos Svein Kvia i Stavanger. Bilen forstå jeg var på vein til Sandnes i dag (ettermiddag). Hadde denne hatt noe større batteri så hatt jeg ikke tatt noe timeout men bestilt tverrt. Men regner med at jeg bestiller ila morgendagen. Denne hadde alt og mer til selv seiling fikk jeg prøvd. Kjørte opp en kort løype for å teste forbruk ved meget bratt stigning. Ble imponert. Kort og godt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA