Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sikring ?

Startet av Oddvar, lørdag 27. august 2016, klokken 21:02

« forrige - neste »

Oddvar

Har ikke bruksanvisning og finner ikke sikringen til sigaretttenner utaket , bruker det til lading av mobil , men nå er det ikke strøm der lengre :-(
Har sjekket utstyr i bilen og det er ikke noe galt med det , overgang til Usb ,etc . Noen som veit hvilken sikring dette er ?

Mvh Oddvar
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

leafnor

#1
På 2012 er den i alle fall nr 24, se bildet:

BEKLAGER, FEIL bilde lastet opp (ikke leaf!)
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Oddvar

Takk. Skal se om den er defekt
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

leafnor

Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Oddvar

Ok .. ?
Finner ikke noen nummer på mine . Det er mange plass det er sikringer . Dette er ved fører dør antar jeg ?
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

nr1rayner

Er mest sannsynlig ved førerdør den der ja.
Står det ikke symboler på det lokket? Eller i boka?
Som regel merket med symbol for sig.tenner, eller cig.lighter. Kan også være merket ACC eller accessories.
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

Oddvar

Nei den er ikke merket i min bil . Skal se etter acc.
Men sete varme etc er merket , hmm
Skal ikke være enkelt :-)
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

nr1rayner

#7
Regner med den er 15A eller 20A.
10 er rød, 15a blå, 20a gul, 30a grønn
Trondheim
-13 Leaf Tekna, Norsk bil

Har eid -92 Kewet El-jet 2
Og en hel haug av fossile biler (og moped, MC, ATV, traktor), alt fra Ligier Ambra til Ford Transit

leafnor

#8
HEi igjen.

PÅ min, er den 20A helt øverst til venstre i "sikringsskapet".

Lokket har navn på plassene. (Verktøyet for å trekke ut sikring er satt på den pos i bildet):
Leaf 2019/Jan 42.000 km
Leaf 2012/Aug 185.000 km, solgt med 40kWh batteri til Ukraina. Der er det vist lov å ha større originalt Leafbatteri ;-)

Oddvar

Yes !!!

Det var den oppe til venstre .

Merket : Power socket .

Tusen takk !!
Tesla S 85 2014
Ny Nissan leaf i 2013
Med webasto ... Wow nå suser det :-) solgt
Mvh Oddvar

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA