Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt deler som støtfanger(front) til Leaf?

Startet av kEtiL_m, onsdag 30. november 2016, klokken 15:17

« forrige - neste »

kEtiL_m

Hei der ute!
   Jeg har bulket, og skrapt opp støtfangeren/fronten på Leaf`n min.. Jeg har nå brukt en liten uke på å finne sider på nettet hvor man kan bestille slike deler, men det har vært uten særlig resultat. På ebay var det noen, men de er alle skadet på en eller annen måte. Fant en forhandler i USA som skulle ha rundt 6000 kr for å sende i tillegg til prisen for ny støtfanger(den var ikke så gal faktisk). Har funnet et verksted her i Bergen som fikser det for 8500 kr. Så da blir det bare stress å hente fra USA siden prisen ble nogenlunde den samme.
MEN, jeg har lyst å bruke litt tid på å se om jeg faktisk finner det jeg vil ha på nettet, slik at jeg kanskje bare trenger å få støtfangeren montert på av de som kan det.

  Er det noen som har noen linker de vil dele som kanskje kan løse problemet mitt? Og flere andres vil jeg tro  ;)
Takker så mye for alle forslag!!!


DannyRS

'18 Nissan Leaf 40 kWh
'18 Tesla Model S 100D

Electrix

Du kan jo også kontakte lokale bilopphuggere, men på såpass nye biler er det nok sjelden at støtfangeren er ok om bilen skal hugges...
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

svingen

Har du sjekket "smart repair"  klarte og bulke/ripe opp siden på en bil over 2 dører kom på 5900 kr.
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA