Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

E-golf vs Huyndai.

Startet av Nickelilltroll, mandag 22. august 2016, klokken 13:29

« forrige - neste »

kaiat

Sitat fra: EspenM3 på tirsdag 23. august 2016, klokken 08:36
I følge bruksanvisningen på andre Hyundai med TomTom Live så kan man laste ned oppdateringer via wifi ja. Vet dog ikke hvordan det gjøres, men det skal da uansett være mulig.

På Renault med TomTom Live er det et minnekort som må plukkes ut og settes i en PC for oppdatering. Mulig det er samme her?

morten69

Sitat fra: kaiat på tirsdag 23. august 2016, klokken 10:14
Sitat fra: EspenM3 på tirsdag 23. august 2016, klokken 08:36
I følge bruksanvisningen på andre Hyundai med TomTom Live så kan man laste ned oppdateringer via wifi ja. Vet dog ikke hvordan det gjøres, men det skal da uansett være mulig.

På Renault med TomTom Live er det et minnekort som må plukkes ut og settes i en PC for oppdatering. Mulig det er samme her?

På Renault er TomTom Live oppdatering på 3g nett i bilen. Minnekortet er kun når du skal oppdatere software på bilen og kartbladene. hele poenget med TomTom live er jo å få trafikk varslinger hele tiden.
Skoda Enyaq iv80 Sportline Quartz Grey
Skoda citygo 2020 grå
Zoe 2017 R400 Intense Grå Titanium, solg
Zoe 2015 R240 Intense Brun, solgt
Ion 2014 solgt

kaiat

Trafikkmeldingene kommer på 3G-nett ja, men jeg forstod det slik at EspenM3 tenkte på nettopp kartene. Men jeg kan ha misforstått...

EspenM3

Sitat fra: kaiat på tirsdag 23. august 2016, klokken 21:21
Trafikkmeldingene kommer på 3G-nett ja, men jeg forstod det slik at EspenM3 tenkte på nettopp kartene. Men jeg kan ha misforstått...

Jeg tenkte på kartene ja  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA