Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Foliering/rubberspray/lakkforsegling

Startet av prophan, fredag 08. juli 2016, klokken 12:52

« forrige - neste »

Øggen

Nei. Veldig lite info om produktet, og finn ikkje info på nett heller.
Har kontakt med en som  har fått lagt på folien, og får meir info seinere.
P85, pearl white,  Solgt
S85D Mid.grå, Grå Next gen, Alle ekstra...Avgått med døden
S85D  Titanium, Grå Next gen foran og bak, matt obeche,+++  Solgt
X75D Med alt......
Model YP quicksilver/hvit, FSD
CyberTruck TriMotor/FSD reservert.

cossie

Har dere hørt noe mer erfaringer med Nordic Shield Nano. Sskal ha den inn til helfoliering begynnelsen av oktober, men er usikker på om jeg skal går for Xpel Ultimate eller Nordic Shield Nano.

På forhand mange takk for svar! :)
Tesla Model X100D

caose89

Sitat fra: cossie på torsdag 21. september 2017, klokken 09:20
Har dere hørt noe mer erfaringer med Nordic Shield Nano. Sskal ha den inn til helfoliering begynnelsen av oktober, men er usikker på om jeg skal går for Xpel Ultimate eller Nordic Shield Nano.

På forhand mange takk for svar! :)
Gå for nordic Shield nano, det er dems eget merke som de har forbedret egenskapene til xpel. Har akkurat fått tilbake bilen derfra så kan ikke si hvordan folien er ennå, men det ble 50k for full folie på bil sota ruter forran, samt chrome delete. Er fornøyd enn så lenge :) de var litt forsinket med jobben, men hadde grei dialog underveis. Vasking av bil skal visst bli en drøm fremover! :)

Sent fra min VIE-L09 via Tapatalk


Lille Lance

Gammel tråd dette .... men jeg trenger tips for å finne flinke folk til lakkforsegling av min X. Noen tips? Bor i Oslo-området.
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

eltilki

Sitat fra: Lille Lance på tirsdag 09. juli 2019, klokken 18:01
Gammel tråd dette .... men jeg trenger tips for å finne flinke folk til lakkforsegling av min X. Noen tips? Bor i Oslo-området.

Jeg har samme behov men ikke klart å finne noen andre utenom Car Spa som ligger i Knownsgate. Har du fått tilbud fra noen i Oslo område?
2019 Tesla model X 75D
2018 JAGUAR I-PACE SE LAUNCH EDITION - Bestilt 1/3-18 - Avbestilt
2017 Renault Zoe Z.E 40
2014 Leaf Acenta 24kW - Solgt

ruslebiff

Har god erfaring med carmagic.no, tok lakkorrigering og pomponazzi lakkforseglong av min S som var 6 mnd gammel med mye vaskeriper etc, resultatet ble veldig bra.

eltilki

Regner med etter 6mn bruk blir lakken litt slitt mtp steinsprut og evt riper hvis man er uheldig. Kan bli ganske dyrt med lakkorrigering da?

Skal sjekk ut ut. Takk for tipset
2019 Tesla model X 75D
2018 JAGUAR I-PACE SE LAUNCH EDITION - Bestilt 1/3-18 - Avbestilt
2017 Renault Zoe Z.E 40
2014 Leaf Acenta 24kW - Solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA