Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kudos til SC Trondheim!

Startet av tkjoerlaug, torsdag 30. juni 2016, klokken 20:29

« forrige - neste »

tkjoerlaug

Lang ventetid og dårlig service på service-sentre er en gjenganger her på forumet. Voksesmerter, rotete organisasjon, dårlige systemer, manglende oppfølging, uerfarne ansatte, rangering av de best/verst SC-er osv.

Her kommer en solskinnshistorie!

Jeg har nå snart vært lykkelig tesla-eier i ett år, men har desverre hatt bilen min på reparasjon 6 ganger for mye i løpet av dette året. Hver gang en ny feil kommer snikende har jeg med gru tenkt på at nå blir det min tur å vente i 6 måneder på å få dette fikset. Men jeg har aldri måttet vente mer enn 10 dager for å komme til en ledig time. I dag hadde jeg min beste opplevelse hittil, etter å ha oppdaget at en felg var mye mer møkkete enn alle de andre. Jeg fryktet bremseveskelekasje og kjørte innom service-senteret uten time i dag tidlig. Timingen kunne ikke vært værre, bare en uke før planlagt bilferie. 6 timer senere hadde de byttet en drivaksling som lakk olje og bilen var klar til bruk igjen!

Servicen, standarden på venteområdet og det at man får gratis leiebil har jeg aldri opplevd på biler jeg har hatt tidligere.

Kanutten

Sitat fra: tkjoerlaug på torsdag 30. juni 2016, klokken 20:29
... Servicen, standarden på venteområdet og det at man får gratis leiebil har jeg aldri opplevd på biler jeg har hatt tidligere.

Etter så mye problemer skulle det vel bare mangle?

KalleKalif

flott å høre og fint at man kommer med positive historier også! slike forum brukes jo (naturlig nok kanskje vil noen si) mest til å fortelle negativt ladede historier  ;)
---
2015 85D

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA