Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oslo-Trondheim(Steinkjer) med Nissan Leaf - Tips/erfaringer?

Startet av Energizer, lørdag 25. juni 2016, klokken 22:57

« forrige - neste »

Energizer

Vurderer å kjøre denne ruten dersom det er gjennomførbart uten å måtte overnatte (altså, 10-12 timer). Grunnen til at jeg skriver Oslo-Trondheim er fordi jeg regner med å kunne kjøre videre til Steinkjer fra Trondheim uten å lade på veien.

Ville vært veldig takknemlig om noen kan dele tips/erfaringer ift. denne ruten.

Bolfus

Jeg har kjørt denne ruta i en trilling. Den eneste utfordringen er Dovrefjell, hvor du enten må bite i det sure eplet og bruke AR sine ladere på Dombås og Hjerkinn, eller ta deg tid til å saktelade noen timer på disse stedene.

espenri

Tok en kjapp titt på kartet på ladestasjoner.no, er det ikke mulig å kjøre rv3 østerdalen for å unngå dovrefjell hvis det er et problem? Så ut som det var relativt tett mellom stasjonene oppover der...?
2019 Jaguar I-Pace HSE FE
2016 Mitsubishi Outlander PHEV (Solgt)
2013 Mitsubishi iMiev

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA