Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Unplugged Performance facelift front

Startet av Cookie Monster, torsdag 16. juni 2016, klokken 14:04

« forrige - neste »

Stig O

Sitat fra: Muffinman på torsdag 21. juni 2018, klokken 21:14
Skimter kanskje noe muffens i overgangen skjerm-front bak lykten. Men seriøst; dette ble veldig bra. Kunne faktisk like godt valgt en slik som mørkegrå blacked out looken jeg har nå :)

Tenkte jeg skulle spørre om du fant en modifikasjon som ikke er på fangeren, men det er kanskje det du har sett. Har foliert litt "øyenskygge" på undersiden av lyktene. Orginale facelift lykter har en sort kant der. Ikke sikker på om det er noe jeg skal ha.
Odda Hardanger


P85 Pearl white,Tan,Carbon,Pano,Park,Lys,Tech,Lyd,Hattehylle,Dobbeltlader. Midtkonsoll og TSW Nurburgring 20" R2 255/35-20 og 21" 
Byttet Breyton til Work Gnosis 9x22 og 10.5x22 med 245/30-22 og 285/25-22

Taycan 4S Febr.2021
Bilder
Instagram kontoer / tstig og stigtronvold

Cobra

#61
Dersom noen er interessert, vurderer jeg å selge min front til kostpris.
Ikke pga kvaliteten, bare så det er sagt.
Jeg har bare fått andre ting som jeg heller ønsker å prioritere.

Fronten er til 2013-14 med 4 parkeringssensor, men ved boring av 2 sensorhull til skal den passe AP med 6 sensorer.
Har dette skriftlig fra Unplugged Performance.

Ta kontakt ved interesse.

kulvik

Synes den faceliften ser knallbra ut. Men er det noen som kan anbefale et verksted som er gode på dette og har gjort det noen ganger? Bor i Trondheim, men jeg vil nødig la noen prøve å sette på dette for første gang på bilen min. Da kjører jeg heller en tur til noen som har erfaring med det.

Noen tips til noen som er flinke på lakkering og montering? Gjerne noen som også kan importere fronten og levere hele suppa ferdig installert.

Har en 2015-modell P85D som trenger litt kjærlighet for å se litt freshere ut :P


Mvh
Thomas

Cobra

Stig O har nå rapportert at hans front her justert 100% og passer fint.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA