Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Unplugged Performance facelift front

Startet av Cookie Monster, torsdag 16. juni 2016, klokken 14:04

« forrige - neste »

Cookie Monster

Nå har også Unplugged Performance kommet med en facelift front :) Synes den ser hakket bedre ut enn den originale pga litt sintere frontleppe for oss som liker sånt da :)



https://unpluggedperformance.com/wp-content/uploads/UP_REFRESH_Blue.jpg
https://unpluggedperformance.com/wp-content/uploads/UP_REFRESH_White.jpg


Er kanskje noe dyrt med $2500 for en ulakkert frontfanger men tipper det ikke er lenge til kineserne kommer med ok facelift fangere til 5000-6000kr.
Men Unplugged performance er kjent for å levere bra kvalitet så tipper det er bedre å betale litt for noe som faktisk passer 100% og ikke sånn nesten som er typisk med det som kommer fra Kina :)
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Kanutten


Cookie Monster

#2
Tipper grønnemil kommer til å levere det i Norge siden de leverer Unplugged Performance styling.

http://gronnemil.no

Jeg bestiller nok rett fra Usa selv siden det ofte er en del rimeligere.

Er også et annet firma fra england som kommer til å lage fanger. Men liker Unplugged sin versjon mye bedre.
http://www.teslafacelift.uk/
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Bonk3rs

Heftig! Men litt dyrt enda  :-\
Får håpe mange med fete lommebøker kjøper, slik at prisen går ned etterhvert  ;)
Hvordan blir det å montere spjella på en slik uoriginal fanger?. Og at de med eldre modeller får det til å passe.
Får håpe de har tenkt på det.
Vi får se  :)
X60D, Solid hvit VIN 160## Levert 24.10.16
P85+ Pearlwhite 2014, Innbyttet  :(
Performance Model 3, Pearl white, Levert 26.02.19

Muffinman

Likte denne, men beholder nok de originale konede nesene :)

Dette burde vært faceliften fra Tesla, da ville til og med jeg synes det var en forbedring.

Saberhagen

Vil ha :( Mye bedre enn den Tesla har kommet med syntes jeg! Men er redd man kan miste garantien ved å bytte :/

Muffinman

Må vel snart være forsiktig med å bytte undertøy for å ikke miste garantien om man skal tro det som kommer fra enkelte verksteder :)

Du kan nok se langt etter garantien på det som kan relateres til modifikasjoner, men man har heldigvis reklamasjonsrett. Hvis modifikasjonen beviselig ikke er årsaken til en eller annen feil går det nok greit om man står på sitt. Men jeg har så langt opplevd kun velvilje til tross for noen (riktignok små) modifikasjoner.

lunitiks

Men muffin har ikke du ettermontert en kinaspoiler? Da vet du godt at både garanti-, reklamasjons- og goodwillrettighetene dine ryker på alt fra DU til suspensions og DAB!

(Sorry OT men kunne ikke dy meg)
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

Muffinman

Og dashcam. Det er kjent for å forårsake at hjulene ramler av og batteriet eksploderer. Føkk me.

Har heldigvis ikke DAB, så der mister jeg ingen rettigheter selv om jeg skulle finne på å gjøre noe så hårreisende som å bruke (grøss) uoriginale gummimatter....

Bjoris

#9
Enig i at denne er hakket vassere! Ser veldig bra ut:)

Denne kom nesten før Faceliften, antar det er tilfeldig at de ble så like, noen som vet, har de innside info?

overlay

Sitat fra: bjoris på fredag 17. juni 2016, klokken 21:09
Enig i at denne er hakket vassere! Ser veldig bra ut:)

Denne kom nesten før Faceliften, antar det er tilfeldig at de ble så like, noen som vet, har de innside info?

Man har jo Model X da

SteinR

#11
Noen som har erfaring med denne "facelift" fronten? Forstår at det ikke blir billig, men da en nabo fant ut at han ville bruke fronten på min 2014 modell til å stoppe bilen sin istedenfor å bruke bremsene så får jeg ihvertfall dekket kostnadene for ny originalfront, lakkering og montering.

Elbil fundamentalist

Stilig! Følg gjerne opp her hvordan det blir, med bilder.  :+1:
Hvordan blir linjene på bilen om du bare velger fronten og ikke sideskjøretene? Kanskje de har ny front tilpasset uten sideskjørt?
Mulighet for å endre farge også, om man strekker logikken litt. Liker den blåfargen.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

Cookie Monster

Kjøpte frontfangern fra Unplugged Performance. Skal lakkere og montere den til helga. Legger ut bilder av resultatet da :)

Mulig Norges første?


2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

snd

Mulig du er først til å montere. Denne kom ut på finn i går for 18000,-. Nå satt opp til 29000,-

https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=97378625

Gleder meg til å se bilder.
P85D (+)
Roadster Signature 250 Sport
P85 RIP 19.11.2013 - 9.8.2014

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA