Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Bra sted å stoppe mellom Lillestrøm og Hamar?

Startet av Strømgolf, onsdag 27. april 2016, klokken 20:57

« forrige - neste »

Strømgolf

Skal kjøre en tur til Hamar, og planen er å stoppe én gang på turen for litt kaffe, mat og strøm.

Jeg vet jeg kan lete på Ladestasjoner.no etter hvor jeg kan lade, men tenkte å høre her om noen har kjørt den strekningen før og kan anbefale et spisested med både ok mat og velfungerende ladestasjon?

Jeg kjører E-Golf, hvis det har noe å si. Og jeg liker all slags mat, men vil sitte inne, ikke på rasteplass eller lignende.  :P

Håper noen har noen gode råd!  :)

aerox88

Tja, hamburger på Espa er vel det første jeg kommer på :D

Strømgolf

Sitat fra: aerox88 på onsdag 27. april 2016, klokken 21:38
Tja, hamburger på Espa er vel det første jeg kommer på :D
Jeg har bare spist boller på Espa før, og husker kun en bensinstasjon der, ikke noen hamburgerrestaurant? Er det ved siden av bensinstasjonen eller i nærheten, eller mener du den bensinstasjonen?

Og der har de bra ladestasjon? :)

mettakii

Drar opp denne igjen! Skal kjøre Oslo - Lillehammer snart, så trenger også noen fine stoppesteder på veien der jeg kan få meg mat og strøm! Hvor stoppet du, @Strømgolf?

Strømgolf

Har ikke vært der enda, men fikk et tips om at Jafs i Minnesund har lader, så kanskje det blir det. Ellers så er det visst en Marche på Espa og, så vurderer evnt å spise og lade der. Vi får se.

Si gjerne fra hva det blir til når du tar turen. :)

mettakii

Ble Jafs på Minnesund gitt. Det er Kiwi som har laderen, men Jafs ligger rett på andre siden av parkeringsplassen.
På vei hjem ble det Bolleland 8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA