Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Supersmart svensk mini "elbil"!

Startet av AmocoCadiz, fredag 15. april 2016, klokken 13:44

« forrige - neste »

AmocoCadiz

Faktisk ikke så dum, varmeapparat/defroster, høy sitteposisjon, snur på femøring, bagasjerom og hengerfeste!
Kan kjøres/tråkkes sykkelbane og vei.
Enkel å parkere i boden!

http://www.newsner.com/2016/04/svenske-mikael-har-byggt-en-kombinerad-bil-och-cykel-som-ingen-skulle-tacka-nej-till/

petersv

Kul! Den vil jeg gjerne se her til lands.

AmocoCadiz

Er bare en dagstur over grensen for å prøvekjøre/importere!

OlavEmil

1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

PerBear

Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

JEG

Og hvordan går det? Fra neste år mister man (nesten helt sikkert) parkeringsfordelene i Sandnes. Ville denne kunne gå som MC eller bil?

Electrix

Sitat fra: JEG på fredag 18. november 2016, klokken 15:23
Og hvordan går det? Fra neste år mister man (nesten helt sikkert) parkeringsfordelene i Sandnes. Ville denne kunne gå som MC eller bil?
Det er en 4-hjuls elsykkel, og vil vel defineres som sykkel.
Nissan Leaf, kjøpt ny 2012
Tesla Model 3, kjøpt ny 2019
Kristiansand

elektrolux

Logisk nok, men Stavanger parkering presterte i vår å klassifisere en Kewet Buddy som elbil og ikke som motorsykkel ut fra at den hadde et vindu med vindusvisker.

Det fikk meg til å lure på hvordan de ville klassifisert en BMW C1.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA