Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

"I 2016 kommer det minst 20 nye modeller. Dette må du vite om ladbar hybrid"

Startet av Gnilre70, fredag 08. april 2016, klokken 22:56

« forrige - neste »

Gnilre70


gamleboyen

Jeg kjøpte ukesabonnement hos dagbladet for å lese saken med test av GTE, PHEV og MB sin. Det var 39 kr rett i dass. Det var så og si samme test som jeg fant andre steder gratis. De fleste andre "pluss"-sakene jeg leste var også under en hver kritikk, mye google translate osv. Skjønner ikke hva de driver med der, men jeg skjønner at de taper lesere.

Kan dessverre ikke hjelpe med innholdet i saken du spør om, men jeg tror ikke du går glipp av mye. Jeg vil tro at et knippe av de 20 dagbladet nevner er sportsbiler i million/2 million-klassen og dermed egentlig uinteressant for de fleste.

Gnilre70

Takk for svar.

"Tabloid" altså, de er flinke til å lure oss inn...

Bilnorge.no har en grei oversikt over kommende modeller, ikke ut fra el og hybrid men uansett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA