Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Elbilforeningens undersøkelse uten spørsmål om Elbilforeningen?

Startet av daghb, tirsdag 05. april 2016, klokken 13:38

« forrige - neste »

daghb

Er det bare jeg som finner det underlig at Elbilforeningen i sin nyutsendte undersøkelse ikke spør medlemmene noen spørsmål om selve foreningen?
Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

sven erik


Barskog

Siste spørsmål dreide seg vel om Elbilforeningen. Jeg skrev inn hva jeg syntes her på siste spm.
2017 Grå Titanium Renault ZOE Intens ZE40 R90 - Hentet 31/5-17
2016 Sort Renault ZOE Intens R240 - Hentet 14/3-16
2014 Sort Renault ZOE Intens Q210 - Hentet 11/9-14
11kW Supercharge hjemmelader
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 10A (genrasjon1)
Zaptecs ZapCharger PORTABLE 16A (genrasjon2)
Sort lademugge fra noefuel.no (trekker 9,1A/gir DC Power 1,7 kW inn på batteriet)
Gul hyttelader fra Renault (trekker 9,6A/gir DC Power 1,8 kW inn på batteriet)
Begge siste målt 4. juli 2017

phaugneland

Vi har delt opp undersøkelsen og sender ut en egen om Elbilforeningen  til høsten til alle medlemmer.
Nestleder i Norsk elbilforening. Har jobbet i Elbilforeningen siden juni 2012. Bruker til daglig BH Emotion elsykkel.

daghb

Tesla Model S85
BMW i3
Twitter: daghb

als77

Apropos spørreundersøkelser; Hvor mange av de som har kjøpt elbil går tilbake til fossil? (regner med at det tallet er svært lavt, selv med dagens rekkevidde på elbiler, så det kan ikke være mange når neste generasjon elbiler kommer)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA