Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Isetta'en kommer kanskje tilbake.

Startet av elektrolux, fredag 25. mars 2016, klokken 08:08

« forrige - neste »

elektrolux

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

PerBear

Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

elektrolux

#2
Ikke umulig det.

Tesla utløste jo en hel del misunnelse når den overtok for Think Classic og andre "teite" elbiler, og når Isetta'en gjør det samme med dagens 3 og 4 hjuls MC kan det trigge både parkeringsavgifter og bompenger.

Men heldigvis tar slikt tid, og i mellomtiden kommer ganske sikkert jeg og familien til å kose oss i en ny og lekker Isetta.

Liker også måten de snakker om kollisjonsikkerhet. Her nevnes kollisjonstester i SUV, mot fotgjengervennligheten til Isetta'en. Bare tenk dere en travel skolestart og velg om dere vil ha skoleveien full av SUV'er eller Isetta'er.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

PerBear

Sitat fra: elektrolux på mandag 02. januar 2017, klokken 11:51
Liker også måten de snakker om kollisjonsikkerhet. Her nevnes kollisjonstester i SUV, mot fotgjengervennligheten til Isetta'en. Bare tenk dere en travel skolestart og velg om dere vil ha skoleveien full av SUV'er eller Isetta'er.

Jeg vil helst ha skoleveien full av sykler, ikke biler ;) men jeg er helt enig i tankegangen. Hvis jeg fikk bestemme ville jeg ha fartsgrenseavkorting avhengig av bremselengde og potensiell kollisjonsenergi. Så alle tunge kjøretøy fikk f.eks bare kjøre i 20 i 30 sone osv :)
Sandnes, Norway.
Podbike FRIKAR, TM3 AWD LR

TorAtle

Sitat fra: PerBear på søndag 29. januar 2017, klokken 09:28
Hvis jeg fikk bestemme ville jeg ha fartsgrenseavkorting avhengig av bremselengde og potensiell kollisjonsenergi.
Så sportsbiler vil da kunne få kjøre raskere enn vanlige familiebiler. Ja, det kan jeg stille jeg bak. Liker den tanken.
Polestar 2
Taycan Cross Turismo i bestilling

erlendboe


elektrolux

Fantastisk. Vi holder allerede på å forberede oss på bompenger på elbil, og har nå 1 seter, 2 seter og 4 seter 3 hjulere i "stallen"

Det som mangler er en romslig og ikke minst vanntett 2 seter når vi skal ut og handle. Chin klarer selvfølgelig dette, men bytter den gjerne ut med en Isetta.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA