Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvor sitter temp sensor? På TMSP85D?

Startet av mr.rs4, onsdag 09. mars 2016, klokken 00:08

« forrige - neste »

mr.rs4

Hvor sitter temp sensor? På TMSP85D?

Står bare ??? på min i dashbordet
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Cookie Monster

Hvilken temperatur sensor? Er vel rundt 40-50 temp sensorer på bilen :P
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Bjørn

Tipper han mener den eneste temp. Sensoren som vi vanlige dødelige har tilgang til.. Ute temp sensoren.

mr.rs4

Stemmer.

Byttet Xenon lys og satt på LED bar. Og lurer på om jeg kan ha glemt en ledning å plugge?
Raymond - Tesla Model XP100D
Selger BMW M5 e61 LAV km -  BMW M5 e61 LAV km
Annonse på Finn.no

Cookie Monster

aha ser du mente at den bare viste 0 nå og ikke smilefjes. Neida  ;D

Sensoren står nok helt sikker i front et sted. Er det som er vanlig sted på andre biler. Tipper den står et sted foran radiatorene i front.
2023 Model S Plaid
2019 Model 3 LR

Sandvika

Mange biler har det i speilet, vet ikke med TMS.
Når det gjelder innesensoren så tror jeg denne sitter nær kupeviften. Har sett på app`en at når det er kaldere ute enn inne ser det ut som om temperaturen faller før elementene rekker å varme opp luften.

SunSeeker

#6
Ute tempsensoren står bak den "øverste grillen", altså der LED baren din mest sannsynlig er montert. Når du står foran bilen er den på høyre side. Ca 2cm før slutten på grillen mot høyre og ca 6cm bakover inne i kanalen. Festet i toppen. Det var like før jeg klippet denne, da ledningen går langs denne gummileppa som er der. Jeg fjærnet hele dritten da jeg monterte barren

Lynet

Innetemperatur måles bak det runde perforerte feltet rett under USB kontaktene.
Trondheim:
Tesla X100D 2019 modell.

vnm

Sitat fra: Lynet på onsdag 09. mars 2016, klokken 21:07
Innetemperatur måles bak det runde perforerte feltet rett under USB kontaktene.
Det er viktig info! Hvis kona setter veska si mellom setene og jeg stapper dunjakka mi mellom veska hennes og armlenet, vil jeg dekke til sensoren. Er dette den eneste sensoren som sitter i bilen? Er det ikke normalt med flere sensorer i kupeen?
2017 P100D med alt utenom FSD, Midnight Silver, 21" grå, sort/sort/karbonfiber.

For salg: 2016 P90DL med alt, Titatium, 21" grå, sort tak, sort NG og karbonfiber.
Solgt: S90D (okt 2015)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA