Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Diskusjon av andre merker i Tesla-gruppene

Startet av moderator 2, torsdag 04. april 2019, klokken 10:18

« forrige - neste »

moderator 2

I Tesla-gruppene diskuterer vi Tesla sine biler.

Hvis du vil dra inn andre biler for å sette de opp mot hverandre (min er bedre enn din), så henviser vi nå til gruppen test av elbiler: https://elbilforum.no/index.php?board=36.0

Her er det allerede laget 2 grupper som er relevante i denne sammenheng:

Tesla vs iPace og Tesla VS Audi e-tron

Ønsker dere å sammenligne andre biler, er det bare å opprette egne tråder i samme forumgruppe.

Håpet er da at vi får kanalisert de som hele tiden skal diskutere andre bilmerker i denne gruppen.

Moderator vil slette innlegg som setter biltyper opp mot hverandre i denne gruppen. Spar oss derfor for mye arbeid og post i riktig gruppe første gang.

Hilsen

Moderatorene på elbilforum.no
Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Disqusor

For å sette de opp mot hverandre (min er bedre enn din) ?
Hva som er reelle forskjeller: CONS VS PROS ! Er noe helt helt annet !

Linka

Sitat fra: Disqusor på fredag 19. april 2019, klokken 18:14
For å sette de opp mot hverandre (min er bedre enn din) ?
Hva som er reelle forskjeller: CONS VS PROS ! Er noe helt helt annet !

Jeg vil nå påstå at Cons vs Pro og medfølgt av en saklig begrunnelse hvorfor jeg valgte/kommer til å velge bil XYZ er den voksne måten å ha en "min er bedre enn din"-diskusjon på.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA