Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ettermontering av hifi i Trøndelag

Startet av Gusse, søndag 07. februar 2016, klokken 16:59

« forrige - neste »

lunitiks

Sitat fra: F_P på mandag 22. februar 2016, klokken 09:42
Jeg låner tråden litt for å etterspørre en bil med standard lydanlgg der eier av bilen kunne tenkt seg en oppgradering.

I samarbeides med leverandør/importør ønsker vi å låne bilen noen dager for å finne frem til 2-3 ulike løsninger for oppgradering. Som takk for lånet får du oppgradert ditt anlegg til kostnaden av delene (innkjøpsprisen), lydisolering i dørene foran, og du betaler 0,- for installasjonen.

Any takers?


Absolutt! Men holder til i Tromsø, så det blir vel vanskelig
2015 Tesla Model S 70D
2014 Nissan Leaf 6,6 kW

djlarsen

Sitat fra: F_P på mandag 22. februar 2016, klokken 09:42
Jeg låner tråden litt for å etterspørre en bil med standard lydanlgg der eier av bilen kunne tenkt seg en oppgradering.

I samarbeides med leverandør/importør ønsker vi å låne bilen noen dager for å finne frem til 2-3 ulike løsninger for oppgradering. Som takk for lånet får du oppgradert ditt anlegg til kostnaden av delene (innkjøpsprisen), lydisolering i dørene foran, og du betaler 0,- for installasjonen.

Any takers?

Jeg stiller gjerne min bil til disposisjon :) Min bil er en P85 med 7 seter som jeg tok levering på i juli 2014. Håper ikke dette diskvalifiserer?
Holder til rett utenfor Oslo.

Gusse

Sitat fra: F_P på mandag 22. februar 2016, klokken 09:42
Jeg låner tråden litt for å etterspørre en bil med standard lydanlgg der eier av bilen kunne tenkt seg en oppgradering.

I samarbeides med leverandør/importør ønsker vi å låne bilen noen dager for å finne frem til 2-3 ulike løsninger for oppgradering. Som takk for lånet får du oppgradert ditt anlegg til kostnaden av delene (innkjøpsprisen), lydisolering i dørene foran, og du betaler 0,- for installasjonen.

Any takers?

Som trådstarter, og med utgangspunkt i trådens navn"ettermontering av hifi i TRØNDELAG, og at jeg befinner meg i en av de nordligste kommunene i Trøndelag....forstår jeg det slik at denne avstanden ikke er et problem?
Får min utlevert i slutten av mars, og synes dette virker interessant.
Du sier "innkjøpspris", hvilken pris snakker vi om?
I forhold til garanti og fare for å tråkke i salaten å ende med følgeskader som gjør at garantien Tesla har ikke gjelder, hva er erfaringen med dette fra ditt selskap?

DaTwister

Jeg stiller min også. Vært hos deg noen ganger før. 2015 AP. Har liggende noe lydisolering til dørene som jeg ikke har satt inn enda.

Kvark

Jeg bor 10 minutter unna deg. Er interessert. 85D.
S85D

F_P

Sitat fra: Kvark på tirsdag 23. februar 2016, klokken 01:16
Jeg bor 10 minutter unna deg. Er interessert. 85D.

Sitat fra: DaTwister på mandag 22. februar 2016, klokken 23:56
Jeg stiller min også. Vært hos deg noen ganger før. 2015 AP. Har liggende noe lydisolering til dørene som jeg ikke har satt inn enda.

Takker for interessen :)

Skal høre litt med importør hvordan vi gjør det fremover. Har vel 3-4 interesserte nå og det burde holde.

Sitat fra: Gusse på mandag 22. februar 2016, klokken 23:23

Som trådstarter, og med utgangspunkt i trådens navn"ettermontering av hifi i TRØNDELAG, og at jeg befinner meg i en av de nordligste kommunene i Trøndelag....forstår jeg det slik at denne avstanden ikke er et problem?
Får min utlevert i slutten av mars, og synes dette virker interessant.
Du sier "innkjøpspris", hvilken pris snakker vi om?
I forhold til garanti og fare for å tråkke i salaten å ende med følgeskader som gjør at garantien Tesla har ikke gjelder, hva er erfaringen med dette fra ditt selskap?

Distansen er ikke noe problem for meg siden du må stille med bilen der vi er (Kløfta)

Når det gjelder pris. Så er det ikke noe fast beløp. Det spørs hva den heldige ender opp med å velge av ustyrt.
Tanken er å sette sammen 3 pakker.
1. Oppgradering av foran "standard" høyttalere, inkl ekstra forsterker og kabler
2. Oppgradering foran, bedre høyttalere og forsterker og kabler etc
3. Om noen virkelig har lyst. Bytter ut alt av elementer, inn med DSP, forsterker (e), proff kalibrering osv

I tillegg snuser vi litt på sistnevnte løsning om noen med Premium kunne tenkt seg noe skikkelig bra.

Pris på pkt. 1 &2 vil veil ligge på 10-12.000,- og oppover. Kan sette inn akkurat de komponentene som ønskes. Arbeidet vil være ca. det samme.

Alt. 3 bør også kombineres med lyddemping i særklasse, og er ikke for de med "budsjett".

Vil vel anbefale den som ender med første premie å gå for alt. 2
X100D, 6-seter med alt originalt utstyr, og snart alt uoriginalt ;-)

Eksen: S85, brun, pano, luft, lyd, skinn...

Flaago

Jeg har Premium, men kunne godt tenke meg en "all in" pakke ja.

Jeg synes premiumpakken er skikkelig trist, veldig stor nedtur fra Mcintosh og Audison som jeg er vant med.

Allram

Stiller også min bil til dette hvis ønskelig. Holder til i drammensområdet og kan fint låne deg bilen noen dager. 70D nov15
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

Gusse

Hentet hjem gliset i kveld. Syntes ikke at anlegget låt så forferdelig som forventet. Standard anlegg vs ultra hifi i min 2013= joda, bedre dybde med en sub+at dolby digital gjorde sitt, men i bunn og grunn gledelig overrasket.
Mulig det blir montert en sub allikevel i tillegg en gang..må høre mere først 8)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA