Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Drammen-Beitostølen i peugeot Partner el

Startet av André Hagen, onsdag 20. januar 2016, klokken 08:45

« forrige - neste »

André Hagen

Tenkte evt.

Lade i Hønefoss 74,9 km opptil 80%
lade i Nes 59 km opptil 80%
lade i Fagernes 72,6 km opptil 80%

da er det bare 36,1 km igjen

hstad

Min erfaring med partner i kulde er at 70-80 km skal holde hardt. Men har kun erfaring med bilen vi har på jobb
Hvit VW E-UP!, ny 19.06.2015, solgt Desember 2022 etter 127 000 problemfrie kilometer
Hvit Tesla Model 3 SR, ny 27.12.2022, EF19xxx

André Hagen


CitB59EL

Min erfaring etter snart 48 km med Berlingo at HVIS en vil fryse så kommer en langt! Har kjørt Orkanger-Frøya (124 km) på 1 full lading (97%-7%) batteri forbruk både i +2 og +10 med noe mer batteri igjen. Orkanger-Hitra i opptil -10. 95%-35% (98 km). Trikset er å kjøre maks 80 km/t og sette bil i N de ganger det går og rulle. Har også kjørt Steinkjer-Overhalla over Snåsa (100km) på vanlig hurtigladning 83%-7%(skilpadde) i +2 og regn snitt hastighet på 58 km/t. Så lenge du får bruket under 15 Kwh/100 KM så kommer en over 120 km på 1 full ladning. Har enda tilgode å kjøre tomt. Bilen har 10% igjen på batteri når skillpadde kommer. Har kjørt opptil 10 km på sommer med skilpadde da stoppet jeg selv om motor kraft igjen og ca 4 % batteri igjen-IKKE ANBEFALT!

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA