Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Meldemskap/kombimedlemskap

Startet av skydiveoslo, tirsdag 12. januar 2016, klokken 13:15

« forrige - neste »

skydiveoslo

Hei,

Betalte for signature kombi medlemskap, hvordan får jeg medlemskapet i elbilforeningen?


satheesh.net

Hei. Vi sender lister til Elbilforeningen med jevne mellomrom. Du vil da få tilbakemelding fra dem når de har fått registrert deg inn i systemene sine.

Allram

Sitat fra: satheesh.net på tirsdag 12. januar 2016, klokken 13:34
Hei. Vi sender lister til Elbilforeningen med jevne mellomrom. Du vil da få tilbakemelding fra dem når de har fått registrert deg inn i systemene sine.

Jeg er allerede medlem i elbilforeningen, men jeg har blitt meldt inn på nytt via Tocn, hvordan kan det løses? Får ikke mye svar på mail fra elbilforeningen.
Nissan Leaf Acenta 2014 mod - --solgt--
Tesla Model S 70D - VIN1018XX Nov 15 --solgt--
Tesla Model S 75D - VIN2210XX Est. Nov-tidlig des 17

romeoS

Prøver å fornye medlemskapet, d.v.s ønsker kombimedlemskap, men får ikke dette som alternativ på TOCN siden, er det noe nytt vedr. dette. P.S. får logget meg inn på min side, så da er vel TOCN medlemskapet gyldig inntil videre, men har fått faktura fra elbilforeningen som jeg avventer i håp om avklaring.
S85,pano,vin 240xx,finalized primo sept 2013. forventes til Hamar januar 2014 «SOLGT»
S75D, pano, luft, 2017

satheesh.net

Sitat fra: romeoS på torsdag 28. januar 2016, klokken 13:21
Prøver å fornye medlemskapet, d.v.s ønsker kombimedlemskap, men får ikke dette som alternativ på TOCN siden, er det noe nytt vedr. dette. P.S. får logget meg inn på min side, så da er vel TOCN medlemskapet gyldig inntil videre, men har fått faktura fra elbilforeningen som jeg avventer i håp om avklaring.

Vi er i reforhandlinger ifm kombi-medlemskapet med Elbilforeningen. Hovedsaklig pga høyere kontingent hos Elbilforeningen enn tidligere. Vi har derfor midlertidig deaktivert mulighetene for fornyelse og nyregistreringer av kombi-medlemskapene.

GeirHM

Hva skjer med oss som har hatt kombimedlemskap i TOCN og Elbilforeningen? Hva gjør vi? Jeg må fornye og vil gjerne fortsette med dette kombinert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA