Skrevet av Emne: Velkommen som bruker på Norsk elbilforening sitt elbilforum  (Lest 23373 ganger)

Roy Aasen

• Full Member
    • Vis profil
Sv: Velkommen som bruker på Norsk elbilforening sitt elbilforum
« Svar #30 på: søndag 05. august 2018, klokken 10:52 »
Sendte denne mailen til foreningen:
"
Dere driver jo et elbil forum...Dette ser ut til å gå for lut og kaldt vann. Hvorfor har dere ikke en vettug admin som kan se til av det virker som det skal??
Hadde en tid ting å melde meg inn i foreningen men det andre jeg å være bortkastete penger..til dere ev skulle få orden på dette. Jeg anser seg foreningen selv drives på samme..litt så som det passer...

Dere burde kanskje ankomme i 2018?"

Fikk dette svaret:
"Takk for din henvendelse. Elbilforumet er ikke en del av den daglige driften til Norsk Elbilforening. Jeg vil allikevel videresende din henvendelse internt her hos oss.

Ønsker deg en fin dag
Vennlig hilsen
Aina T. Strand
Medlemskonsulent, Norsk elbilforening"

DagfinnN

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #31 på: søndag 05. august 2018, klokken 12:14 »
Kanskje noe har oppdaget at jeg ikke har skrevet noe her en stund.
Årsaken er at den såkalte Admin som styrer dette kun etter tilfeldighetenes lover, kastet meg ut fordi jeg svarte noen av Trollene her. Det er mange som har irritert seg grønn over disse trollene. Muffinmann tok ansvar og blokkere en tråd full av troll. Hvor var admin da?
Det er håpløst og ha en admin som bare reagerer på tilfeldigheter. Etter å ha skrevet dette her blir jeg vel sikkert kastet ut for godt. Slik som kanskje Doldis ble? Admin her tåler dårlig kritikk.
Jeg har meldt meg ut av elbilforningen i protest. Skrev en lang e-post til foreningen, fikk bare standardsvar. Jeg er så interessert i denne saken at jeg var med å stifte M&R elbilforening. Men gidder ikke å løfte en finger mer for elbilforeningen nå.
Håpløst med en slik forening som skal fromme en slik viktig sak ikke bryr seg om et forum som har 100 vis med innlegg hver dag.
Jeg bruker nå TOCN i stedet. Kun Tesla der - det er litt dumt, men der passes det i hvert fall på og Trollene fjernes. Her får Trollene dessverre bare spy ut skiten sin uten hinder.
S100D Levert 29.11.2017
S85D solgt 12.10-2017
Opel Ampera-E bestilt 20.09.2016 - levert 30. mai 2017
Subaru Outback solgt april 2017, går all in electric.
Tesla S85D hentet 9. november 2015, Drammen
Nissan Leaf solgt 28.07.2015

RuneJK

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #32 på: tirsdag 21. august 2018, klokken 20:18 »

Hei,

I fare for å bli kastet ut, sperret, sensurert, så tar jeg allikevel sjansen å skriver dette.

Hva med at enn starter et nytt forum, med "blanke ark og nye fargestifter", som ikke har noen tilhørighet til noen spesifikke organisasjoner?
Har et domene som er laget og kan brukes til dette formålet, men 1 person kan ikke drifte dette alene på fritiden.

Siden Elbilforeningen ikke ønsker å ta ansvar for sitt eget forum og vedlikeholde dette, får det kanskje heller "seile sin egen sjø" og starte noe nytt??

PS. lufter bare mine tanker om dette...

:D
Mvh
RJK

Med vennlig hilsen
Rune

2016 BMW i3 - 94aH

Elmo

• Gold Member
  • Elbileiere gjør det med spenning.
    • Vis profil
    • Elmo
« Svar #33 på: tirsdag 21. august 2018, klokken 22:43 »
Kan du ikke heller melde deg til tjeneste på dette forumet ??
Problemet her er jo nettopp at forumet IKKE er sterkt knyttet til Elbilforeningen. De dekker bare kosgnadene med webhotellet og domenet.
« Siste redigering: tirsdag 21. august 2018, klokken 22:47 av Elmo »
Bor i Asker. Elbilist siden 2005. Saxo 2000 og P106 2001. Vi har kjørt tilsammen 146.000 km med PSA classic.
Har nå også en eUp 2015, gått 50.000 km hittil.

RuneJK

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #34 på: onsdag 22. august 2018, klokken 07:55 »
Hei

Har flere ganger i løpet av vårparten og tidlig sommer vært i kontakt med Elbilforeningen både på tlf og med e-post om forumet og de skulle gi beskjed videre men jeg måtte også sende meldinger til en spesifikk person. Dette har jeg gjort, men dessverre har ingen pr dags dato svart på noen henvendelser. Dette ser jo er gjenganger her på forumet.

Mvh
RJK
Med vennlig hilsen
Rune

2016 BMW i3 - 94aH

Flip

• Hero Member
    • Vis profil
« Svar #35 på: onsdag 22. august 2018, klokken 10:38 »
Kan du ikke heller melde deg til tjeneste på dette forumet ??
Problemet her er jo nettopp at forumet IKKE er sterkt knyttet til Elbilforeningen. De dekker bare kosgnadene med webhotellet og domenet.
Har gjort dette flere ganger. Null svar som nevnt over.
Det står vitterlig øverst på forumsiden at den driftes av elbilforeningen, og det er også kontinuerlig innlegg med lenker til materiale på elbil.no.

Leker også med tanken om et nytt forum.
Tesla Model X 75D
Hjelp meg på veien mot en Next Gen Roadster - send PM for referralkode!