Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Velkommen som bruker på Norsk elbilforening sitt elbilforum

Startet av Lars C. Krogenæs, fredag 13. november 2009, klokken 22:57

« forrige - neste »

Lars C. Krogenæs

Det hadde også vært fint om alle kunne endre profilen sin i forumet, slik at vi får frem hvor dere bor.

I "profilen" er det et emne som heter bosted.
Dessuten hadde det vært greit å legge inn dette i signaturfeltet også, så slipper man å slå opp profilen til hver bruker:

Dette gjør du ved å trykke på profilknappen øverst.
Deretter trykker du på "Forumrelaterte opplysninger" i venstre meny.
Nederst er det et valg som heter: Signatur og info om egen elbil:
Her fyller du ut hvor du bor. Eks: Asker:
Dessuten er det hyggelig å vite hvaslags elbil du har, og hvor langt du har kjørt med den.


Hilsen

Lars C. Krogenæs
Forum-Admin
Den elektriske automobil vil seire
Desember 2022: Model Y LR
Mars 2017: Leaf 30 kwt
2011-2017: Mitsubishi imiev
2006-2010: Citroen Saxo el
2005: Kewet med NiCd batterier
1996-1998: Utleie av Pivco, Statoil Fornebu

Jobber hos Charge Supply AS

Ken

Dette er for å kunne hjelpe hverandre med problemmer lokalt. Om dere må få tak i et diagnose instrument er det lettere for de i nærmijøet å tilby hjelp. Minst fylke er ønskelig.
Om dere ha noen problemmer med funksjoner her kan Kontroll pluss f5 hjelpe mye.
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

Carl Anton Stenling

Fortsatt smart å legge elbiltype + bosted i signaturen. Det er grunnleggende informasjon som alle bør inkludere.
Hyundai Ioniq 2019
Tesla Model 3 2019
Nissan Leaf 2015
Lommedalen, Bærum

pudderjagar

Får feilmelding når eg skal endre signaturteksten i profilbildet. Har prøvd å sende melding til forumadmin men ikkje fått svar.

Er da fleire som har problem med dette?
Kjører:
Zoe 43kw med 400km rekkevidde! (Q210, 2015modell)
Nissan e-nv200 Evalia (24kwh)
Nissan e-nv200 varebil(40kwh) Firmabil
Kun elektrisk med 70 000km pr år!!

Amatøren

Tror nok alle har det.

Forumet har rent teknisk blitt sorgens kapittel etter "oppgradering"....
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

RuneJK

Hei


Har og sendt melding til admin og også til Norsk Elbilforening. Men har ikke fått et eneste svar i retur. Litt leit at de ikke tar seg tid å svare.

Med vennlig hilsen
Rune

TMS 100D - 2018
2016 BMW i3 - 94aH - solgt

JorgenM

Helt umulig å logge inn med Facebook-profil også. Nå har jeg kun 1 browser på 1 PC jeg er innlogget på, får ikke logget inn på hverken mobil eller annen PC.

Blir jeg logget ut av denne må jeg opprette ny profil..
Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

Norhawk

Sitat fra: pudderjagar på lørdag 17. mars 2018, klokken 10:40
Får feilmelding når eg skal endre signaturteksten i profilbildet. Har prøvd å sende melding til forumadmin men ikkje fått svar.

Er da fleire som har problem med dette?

Jeg får ikke endret på min profil, har prøvd fra Safari på iPhone , Chrome og Firefox på MacBook.
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

arthur

Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

andy99

Jeg får heller ikke endret noe på profilen. Ikke fra pc eller iphone.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

Toalmar

Samme her. Kan snart begynne å lure på om forumet går for lut og kaldt vann.....
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

LittleHammer

Jeg sendte nylig e-post til elbilforeningen. Fikk i hvert fall svar om at e-posten hadde blitt oversendt til den som var ansvarlig.
Peugeot Ion 2012
Jaguar I-Pace 2019

RuneJK

Hei
Har og sendt melding til den som er ansvarlig, men ikke fått noe svar. Så beklager, du vil nok mest sannsynlig ikke få noe respons fra den ansvarlige heller.
Med vennlig hilsen
Rune

TMS 100D - 2018
2016 BMW i3 - 94aH - solgt

Toalmar

Det er så useriøst som det går an, når Moderator ikke kan vise seg frem og forklare hva som skjer. Er man Moderator må man stå i det, ikke gjemme seg og la være å svare.
Mye bedre med ett svar en ingen svar spør du meg.
Mercedes-Benz ECQ AMG 2021 - Levert 13.01.2021

Zimon

Merk at det er forskjell på moderator og teknisk admins! Moderatorer pleier som regel å ha ansvar for å sørge for at forumet går ok for seg i debatter, stenger tråder, banner brukere etc. Tekniske administratorer drifter og utvikler/patcher systemene som brukes. En person kan selvsagt gjøre begge deler.

Men jeg mente jeg leste ett sted at en av de som stod for drift hadde fått ny jobb og ville dermed trekke seg fra sine verv her da det ville være konflikt. Så spørs om det har kommet inn en ny kompetent person til å ta over skuta skikkelig.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA