Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Avstemning: Knitrelyd via blåtann?

Startet av mihkku, fredag 22. mai 2015, klokken 16:27

« forrige - neste »

zaltoz

Jeg opplever ingen knitring, men jeg får kun opp standard album cover. Det vil si et fast cover avhengig av hvilken sjanger det er. Noen som får opp korrekt album cover ved streaming fra iPhone med Spotify?
Tesla Model 3 LR m/AP

Sponon

Får ikke opp album cover ved streaming via Spotify, men med SD-brikke så får jeg opp album cover.

Til info har jeg knitring både ved streaming fra iPhone 6 og med SD-brikke.

Råde

Løfter denne fordi jeg fikk en åpenbaring i dag. Jeg vet ikke helt når endringen skjedde, men nå er knitringen borte.

Har iPhone 5s og IOS 9. Tydeligvis er noe gjort i telefonen for bilen har det ikke skjedd noe med.
e-Golf | X75D

Oluf

Ny her, etter mye leting så fant jeg denne tråden og har irritert meg over den samme (2015 MK7 GTi med dynaudio) knitrelyden siden jeg kjøpte bilen august 2017. spørsmålet mitt er: er det noen her i det hele tatt som har fått dette fikset på garanti eller har en løsning på problemet?

offpist

Husk også at Golf ble levert med MIB1 i 2014 men så kom det MIB2 i 2015 var det vel?

Dynaudio forsterkeren er også forskjellig på MIB1 og MIB2.
Mib1 5G0035456
MIB2 5Q0035456

Jeg har aldri opplevd knitrelyd i min MIB1 med Dynaudio.
Kjører:
Grå 2013 Model S P85

Håvar

Har MIB1 uten dynaudio. Har aldri opplevd knitring over bt med Galaxy S7 eller S8. Uansett volum eller sjanger.
2023 TMY LR Midnight Cherry Red (levert mai 23)
2015 e-Golf

Oluf

møtte en annen som har en gti som meg(før 16) og tipper da at den også har Mib gen.1 som min. den hadde akkurat samme knitrelyd ved samme frekvenser som han også irriterte seg over.
er det ingen her inne som har fått dette utbedret?

Oluf

offpist: jeg har hørt at fra 2016 og oppover så er det discover pro gen.2 og derfor også mib.2, min er en tidlig 15 prod. så jeg har discover pro gen.1 og derfor mest sannsynlig mib.1

vet også om flere tilfeller med GTE som har hatt disse problemene og de kom ikke engang med dynaudio...

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA