Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

iPhone holder

Startet av ravn, fredag 06. mars 2015, klokken 08:20

« forrige - neste »

ravn

De fleste iPhone eiere er vel over på 6'ern nå, men jeg holder nå enda på iphone 5.
Har irritert meg over å ikke ha noen god holder til den, men alt løser seg når man har en 3d printer i hus.

I tillegg til å lade telefonen så holdes den veldig godt på plass under kjøring, samtidig som den er enkel å betjene.




Nå gjennstår bare å printe den med sort plast og lage litt mer avrundede hjørner.

Har lagt denne og en annen versjon ut på thingiverse om noen er interresert http://www.thingiverse.com/thing:710124

Har blitt forespurt om jeg kan lage en til iphone 6 også, men den er jo hakket større så vil nok måtte heve telefonen en del og da kommer den nok i veien for drive knappen, men får se.
Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

christianhau

Kult! Har planer om å lage noe liknende selv, kanskje med trådløs lading også!

ravn

Ny versjon. Litt modifisert og i sort. Veldig fornøyd


Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

hallvardr

Må en skifte hele kabelen fra spilleren for å få for eksempel USB, eller er den skjøtet i konsollen en plass?

ravn

Sandnes, Citroen C-Zero og har fått solceller på taket. Tidligere Tesla Roadster 2.5, Toyota Rav4EV, 2011 Nissan Leaf, Twizy, 2000 Ford Ranger EV, Reva og Think Classic.
Elbillist siden 2002.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA