Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Levering Golf GTE

Startet av autofil, tirsdag 16. desember 2014, klokken 18:29

« forrige - neste »

Fairlane

I dag fikk jeg også bekreftet produksjon uke 11. (Bestilte i Oktober)
Selger sa også at de som bestiller i dag kan påregne å måtte vente til nyttår med levering...

Lassen


Sitat fra: Fairlane på fredag 13. februar 2015, klokken 09:43
I dag fikk jeg også bekreftet produksjon uke 11. (Bestilte i Oktober)
Selger sa også at de som bestiller i dag kan påregne å måtte vente til nyttår med levering...
Hmm får ikke håpe selgeren din har rett, fikk anslått mai/juni.
Model S 75D - Midnight Silver, AP 2.0, HIFI, Vinterpakke, 21" Arachnid

Eirik76

Noen flere som har fått bekreftet produksjonsuke, eller fått annen oppdatert info om forventet levering?

oebakkom

Bestilte i uke 45 og har fått bekreftet produksjonsdato i uke 15.  Levering var estimert til 2-3 uker etter det.

BadaBing

De som har bestilt i hhv ca uke 41 og 45 har fått produksjons-uke 11 og 15. Hvis trenden holder seg er det bare å regne seg frem...

dez

Slutten av april / tidlig mai da. Lover bra.
Møller Trondheim får visstnok inn prøvebil i mars. Gir vel en pekepinn om man har kjøpt katta i sekken.... :)
Golf GTE 2016

BadaBing

Lite som skjer på Golf GTE fronten? Noen som har fått produksjonsdato, hørt noe om prøvekjøring, eller noe annet interessant?

dez

Siste vedr produksjon for min del er "i løpet av juni". Ubekreftet. Bestilte 21 november.
Golf GTE 2016

BadaBing

Jøss, hadde trodd det ble litt før. Bestilte i underkant av to uker etter deg. Håpet på levering i mai... Alltid greit å ikke være av de første, slik at produksjonslinja er skikkelig oppe og går, men venting i seg selv er sjelden gøy

DannyMT

Hvor lang tid etter bestilling pleier man å motta produksjonsdato? Bestilte 5 februar, og jeg er kanskje for optimistisk ift. levering (Håpet på sommeren). Selger gir meg ikke så mye informasjon heller om dette.

Ser fram til min første nybil! :-)
www.golfgte.no

2015 Golf GTE
Carbon Steel Grey

MortenA

Bestilte 13.oktober. Produksjonsuke 14. Ser i engelske nettfora at de vesnter ca 6 mnd fra bestilling til levering.

En kompis fikk produsert sin e-golf forrige uke. Levering ca 15.april. Det vil si at det tar ca 5 uker fra produksjon til levering.

anorway

Har fått bekreftelse på at min GTE skal i produksjon neste uke, altså uke 12.

Gleder meg som en unge til å forhåpentligvis få bilen i begynnelsen av april 8)

magnusr

Min ble levert i går :) Dama tok den imot da jeg er på kurs denne uka.

Kires

Gratulerer så mye med levering! Kjenner ventetiden er lang frem til levering av min. Du får komme med rapport når du har fått kjørt den litt
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

autofil

Fikk min nye Galaxy ferdig med Perma Shine i dag. ANBEFALES! Ingen rebehandling og ingen voksing på fem år:) GTE skal rett til behandling når jeg får den.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA