Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Her kan du stille spørsmål, rett til en KIA forhandler - Skotvedt Asker og Bærum

Startet av Skotvedt Asker og BærumAS, lørdag 22. november 2014, klokken 12:38

« forrige - neste »

moby666

Tester i USA har kommet frem til at netto er 27 kwh og brutto er 30,5 kwh. Veldig fint å få eventuelt dette bekreftet

Skotvedt Asker og BærumAS

#31
Sitat fra: moby666 på mandag 24. november 2014, klokken 15:12
Tester i USA har kommet frem til at netto er 27 kwh og brutto er 30,5 kwh. Veldig fint å få eventuelt dette bekreftet

Bruttokapasiteten er 27kwh. Men akkurat hvor mange prosent av kapasiteten til batteriet man får brukt, altså nettokapasiteten, har ikke Kia gått ut med, men når batterinivået er på under 6,5% vil bilen begrense effekten til motoren slik at man da bør komme seg til en ladestasjon umiddelbart.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

OlavEmil

Kan du stadfeste eller avkrefte at svart / raud får mørkt interiør, evt svarte sømmar i staden for blå, evt noko anna særskilt interiør som skil seg frå dei andre?
1 x Kia Soul EV 2015
1 x Kia Soul EV 2016
1 x M2 elektrisk mikrobil

Mikrobil AS

Skotvedt Asker og BærumAS

Er det noen her som tør å gjette på hvilken bil som ble kåret til årets bil 2015? :-)
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: OlavEmil på mandag 24. november 2014, klokken 17:30
Kan du stadfeste eller avkrefte at svart / raud får mørkt interiør, evt svarte sømmar i staden for blå, evt noko anna særskilt interiør som skil seg frå dei andre?

Såvidt jeg har forstått det, så kommer bilene med sort/rødt tak svarte sømmer i setene istedet for blå, men jeg tror ikke den kommer med sort interiør.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Joachim1978

Venter på Kia Soul EV sort/rød med levering mai

Leo


Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: Leo på tirsdag 25. november 2014, klokken 13:31
Kommer Android Auto til å fungere for norske Soul EV?

Hei, navigasjonen er ny i 2015 modellene og er klar for det meste. Så vi ser ikke bort ifra at det kommer slike løsninger, Kia prøver ut Apple Carplay i USA også, så jeg vet ikke hvilken leverandør de blir enige med i fremtiden.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

mune

Jeg har fått beskjed om at min bil ble sent fra korea uke 47, Venter dere også biler fra samme båt? Og vet dere navnet på båten?

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: mune på tirsdag 25. november 2014, klokken 15:49
Jeg har fått beskjed om at min bil ble sent fra korea uke 47, Venter dere også biler fra samme båt? Og vet dere navnet på båten?

Hei, vi venter mange biler fra bla. den båten, men vi har dessverre ikke oversikt over navnet på båten.
Ta kontakt med din forhandler og spør hvilken dato bilen din ble sendt og pluss + 4-6 uker + klargjøring hos din forhandler, så har du en idè om når du kan forvente å hente bilen din :)
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Fei

Sitat fra: Skotvedt Asker og BærumAS på mandag 24. november 2014, klokken 09:50
Sitat fra: Selchiev på søndag 23. november 2014, klokken 21:38
Hvor mye ligger produksjonen etter, etter streiken? Og er det en sjangse for at fabrikken kommer til å øke produksjonen?

Hei! Per nå er det 1-2 mnd forsinkelse på de fleste biler som skal leveres i tidsrommet januar - juni/juli. Bilene som skal leveres senere enn det er det foreløpig ingen forsinkelse på, da de regner med å kunne ta igjen det tapte før den tid.
Vi håper fabrikken øker produksjonen, da vi kun fikk tildelt 2000 biler i 2015, men fint kan levere minimum det dobbelte.


Så bilene som skulle produseres i mars blir produsert i mai og levert i juli?

Skotvedt Asker og BærumAS

Sitat fra: Fei på tirsdag 25. november 2014, klokken 15:53
Sitat fra: Skotvedt Asker og BærumAS på mandag 24. november 2014, klokken 09:50
Sitat fra: Selchiev på søndag 23. november 2014, klokken 21:38
Hvor mye ligger produksjonen etter, etter streiken? Og er det en sjangse for at fabrikken kommer til å øke produksjonen?

Hei! Per nå er det 1-2 mnd forsinkelse på de fleste biler som skal leveres i tidsrommet januar - juni/juli. Bilene som skal leveres senere enn det er det foreløpig ingen forsinkelse på, da de regner med å kunne ta igjen det tapte før den tid.
Vi håper fabrikken øker produksjonen, da vi kun fikk tildelt 2000 biler i 2015, men fint kan levere minimum det dobbelte.


Så bilene som skulle produseres i mars blir produsert i mai og levert i juli?

For å være på den sikre siden vil jeg si at bilene som skulle produseres i mars og leveres i mai - dessverre, grunnet forsinkelsen, vil produseres i mai og leveres i juli.
Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

Fei


Skotvedt Asker og BærumAS

Kontakt informasjon
Adresse:
Baker Østbysvei 7, 1309 Rud
Telefon: 67 15 12 40
E-post: admin.rud@skotvedt.no

mrchips


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA